بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۶۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
در پی کشف نقاط ضعف سیستم سپر دفاعی اسرائیل توسط مقاومت ، این رژیم به تعدادی از منابع ترک خود مظنون شده و با فراخوان آنها به اسراییل به بهانه توجیه و آموزش ، آن ها را بازداشت و مورد شکنجه قرار داده است.
تدبیر24: در پی کشف نقاط ضعف سیستم سپر دفاعی اسرائیل توسط مقاومت ، این رژیم به تعدادی از منابع ترک خود مظنون شده و با فراخوان آنها به اسراییل به بهانه توجیه و آموزش ، آن ها را بازداشت و مورد شکنجه قرار داده است.
«گنبد آهنین» نام سامانه ای است که برای مقابله با خطرات کوتاه برد طراحی شده، این سامانه در وهله نخست برای قطع حملات راکتی از سمت غزه و لبنان در نظر گرفته شده است.
ریشه سیستم سپر دفاع موشکی اسرائیل به نام «Iron Dome» یا همان گنبد آهنین به درگیری سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب‌الله لبنان بر می‌گردد. در آن نبرد، حزب‌الله راکت‌های پرشماری به سمت اسرائیل شلیک کرد که خسارات و کشته‌های فراوانی را برای اسرائیل به همراه آورد، راکت هایی که در اواسط جنگ ایستگاه قطار شهر حیفا را مورد حمله قرار داد و واحد پدافندی ارتش اسرائیل را به این واقعیت رساند که سیستم دفاع ضد موشک سابق دیگر کاربرد خاصی ندارد.
اما در جنگ اخیر غزه نیز باز هم سپر دفاعی اسرائیل نشان داد که نقاط ضعف بسیار زیادی دارد به طوری که نیروهای مقاومت موفق شدند فرودگاه های تل آویو را نیز مورد حمله قرار دهند .
در پی کشف این نقاط ضعف ، رژیم صهیونیستی به تعدادی از منابع اطلاعاتی خود در ترکیه مظنون شده و آنها را تحت تعقیب قرار می دهد .
در این حال رسانه های ترکیه گزارش دادند که پنج نفر از جاسوسان موساد که برای ایجاد آشوب در انتخابات ترکیه وارد این کشور شده بودند توسط زنی به نام ژاسمین به نیروهای امنیتی معرفی شده اند و این پنج نفر قبل از انجام هر حرکتی دستگیر می شوند.
ژاسمین یکی از جاسوسان موساد در ترکیه بوده است که پس از مدتی با نیروهای امنیتی ترکیه نیز اقدام به همکاری می کند. وی پس از معرفی جاسوسان موساد به ترکیه ، به کمک نیروهای امنیتی این کشور به یک کشور ثالث گریخته است.
این اتفاق سبب وارد شدن یک شوک بزرگ به مقامات موساد شده و باعث شده است که این سازمان به تعداد بیشتری از منابع خود مظنون شود و با فراخواندن آنها به اسرائیل به بهانه توجیه و آموزش آنها را بازداشت و تحت شکنجه قرار می دهد.
لازم به ذکر است موساد در ماه های اخیر اقدام به جذب نیرو در کشورهای مختلف خاورمیانه از جمله ، عربستان ، امارات و ایران کرده بود که به نظر می رسد با این اتفاقات به نوعی اعتماد خود را نسبت به این نیروها از دست داده و اقدامات احتیاطی بیشتری را نسبت به آنها اعمال کند .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
0
این کثافتای رذل حتی به خودشون هم رحم نمی کنن چه برسه دیگران !
امین
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
0
ترکیه هم نیرو امنیتی داره مگه ؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها