بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
نماینده حزب جمهوریخواه آمریکا
یک نماینده حزب جمهوری خواه در کنگره آمریکا می گوید خردمندانه آن است که مذاکرات هسته ای 1+5 با ایران تا رسیدن به توافق نهایی ادامه پیدا کند.
تدبیر24: 'راش هالت' نماینده جمهوری خواه نیوجرزی در مقاله ای برای 'دیلی بیست' نوشته است ' باید از خبرها در مورد دیدار روز امروز (پنج شنبه) دیپلمات های 6 کشور برای رسیدن به توافق در 24 نوامبر استقبال کند'.
به گفته راش هالت 'با همه فراز و فرودها، مذاکرات وین پایدارترین مذاکرات مستقیم بین دو دولت طی 30 سال گذشته است'.
او می گوید برخی در کنگره دست دیپلمات ها را با مطرح کردن شرایطی دشوار در مورد توافق نهایی بسته اند اما مانند هر مذاکره ای، مساله رسیدن به نتیجه مطلوب است و نه فقط کسب امتیاز.
به گفته این نماینده جمهوری خواه، تحریم های جدید علیه ایران در شرایط حاضر می تواند مذاکرات را با شکست روبه رو کند.
اشاره هالت به خواسته های مطرح شده از طرف برخی نمایندگان جمهوری خواه کنگره برای تصویب تحریم های جدید حین مذاکرات با ایران است، تحریم هایی که دولت دموکرات آمریکا با آن مخالفت کرده است.
او با اشاره به امیدواری رییس جمهوری و وزیر امور خارجه آمریکا که توافق با ایران شدنی است، می پرسد کنگره کجا ایستاده است؟
این نماینده جمهوری خواه معتقد است کنگره آمریکا می تواند با حمایت از مذاکره کنندگان در بخش درست تاریخ دیپلماسی و امنیت ملی بایستد.
راش هالت می گوید تعامل دیپلماتیک با ایران اکنون نیز جهان را امن تر ساخته است.به گفته او مذاکرات تازه فعلی، امکان یک دگرگونی را پدیدار ساخته است و باید از آن استفاده شود.
مقام های ارشد 6 کشور ، ایران و گروه 1+5، قرار است امروز پنج شنبه در وین پایتخت اتریش، دیدارها و دور هشتم گفت وگوهای هسته ای را از سر بگیرند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
طرفدار جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
0
0
مگه عراقچی نگفت ظریف نگفت خود روحانی نگفت مذاکرات یکسال واز زمان توافق ژنو فقط یک بار تمدید میشه اگه روی خوش به تمدید نشون بدید 10سال دیگم به توافق نمیرسید از ما گفتن بود
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها