بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۷۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
دولت حسن روحانی با یک حرکت منسجم و عقلانی و بدوراز تفکرات شعارگرایی فلسفه کاریش را آغاز نموده است.
تدبیر24: سعید پایبند - زمانی که دولت تدبیر و امید با رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور در حرکت است و رسالت کاریش برداشتن موانع و دغدغه های ملت است چرا از سوی عده ایی باید مورد انتقاد های ناروا قرارگیرد؟ هر چند دولت از نقدهای منصفانه استقبال می کند.
دولت حسن روحانی با یک حرکت منسجم و عقلانی و بدوراز تفکرات شعارگرایی فلسفه کاریش را آغاز نموده است. شعارش اعتدال ،میانه روی و خط مشی سیاسیش مشورت و خرد جمعی است.
منتقدین سرسخت در طول شکل گیری دولت یازدهم، به عناوین مختلف موانع و چالش های زیادی برای دولت بوجود آوردند و با سلایق خودشان نقدهای بدور از عرف و بی پایه بر دولت تدبیر و امید وارد کرده اند واین روند به صورت صعودی ادامه دارد.
دلایل هجمه های تند علیه دولت تدبیر و امید:
1-    این گروه برای اینکه به مقاصد خودشان برسند، گرو کشی سیاسی با دولت راه انداخته اند و در حرکت های بی سابقه تند ترین انتقادات علیه دولت بر زبان جاری می کنند.
2-    از دیگردلایل انتقادهای تند مخالفین دولت، مواضع اعتدالی حسن روحانی است. رئیس جمهور به صورت هوشمندانه توانسته تفکرات این گروه را در دولت راه ندهد و همین باعث شده که تندروها مواضع منفی در پیش بگیرند.
3-    مخالفین امروز دولت یکی از سرسخت ترین گروهای ایام انتخاباتی آقای حسن روحانی بودند، با آغاز روی کار آمدن دولت یازدهم موج انتقادها سازماندهی شده شروع شد.
4-    منتقدین با بعضی از وزرای حسن روحانی زاویه دارند و مصداق عینی هدیه دادن 6 کارت زرد به وزیران کابینه یازدهم.
5-    از اهداف اصلی جوسازی ها و سناریوسازی ها علیه دولت توسط منتقدین، رسیدن دوباره به مسند قدرت است.
6-    منتقدین برای خوب جلوه دادن حزب و جناح خودشان، با تخریب دولت به عنوان اهرم اصلی انتخاب و دنبال ناامید کردن فضای جامعه هستند.
7-    به خاطر تفکرات انحصارطلبی این گروه منتفد، همیشه هجمه های تندی علیه دولت اتخاذ می کنند.
8-    ریزش پایگاه اجتماعی این گروه منتقد دولت، باعث شده که برای نا کارآمد جلوه نمودن گفتمان میانه روی انتقادهای تندی بیان کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
متنفر از اصولگرایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
0
0
برای اینکه این ...ها با اشاره ...
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها