بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
مدیرکل اطلاعات استان اصفهان گفت: گردشگری و حضور جهانگردان را بهترین راه برای انتقال و معرفی جلوه های فرهنگی و معنوی ایران اسلامی به جهانیان و مقابله موثر با جنگ نرم است
تدبیر24: ' نادر سلطانی افزود: تقویت صنعت گردشگری کشور، افزون بر ارز آوری و تحرک اقتصادی موجب می شود تا مردم سایر کشورهای جهان با واقعیت ها و برتری های جمهوری اسلامی آشنا شوند.
وی با اشاره به تبلیغات منفی و جنگ نرم دشمن علیه کشورمان تصریح کرد: در جهان امروز به لحاظ کثرت رسانه ها و انتشار حجم عظیمی از اطلاعات و اخبار هدفمند و ضد و نقیض، آگاهی از واقعیتها برای بسیاری از مردم جهان دشوار شده به همین جهت رویکرد به هنر صنعت گردشگری به عنوان ابزار اطلاع رسانی موثر، مورد توجه قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات اشرافیت کامل برای شناسایی مجرمان و جاسوس ها دارد گفت: وزارت اطلاعات توان لازم برای مقابله با سرویس های را اطلاعاتی دارد و عده ای نباید به بهانه های مختلف مانع توسعه و تقویت صنعت گردشگری کشور شوند.
مدیرکل اطلاعات استان اصفهان تصریح کرد: ایران با برخورداری از هزاران اثر تاریخی و فرهنگی و آب و هوای چهار فصل، یکی از کشورهای بی نظیر برای جذب گردشگر است.
وی افزود: ما باید بتوانیم با استفاده از این ذخائر، صنعت گردشگری را تقویت کنیم تا با بهره گیری از آن زمینه توسعه، رشد اقتصادی و تبیین واقعیت های جمهوری اسلامی فراهم شود و حرکتی نرم علیه تبلیغات و تحریمهای دشمن صورت گیرد.
سلطانی در پاسخ به این سوال که برخی تصور می کنند ورود گردشگر خارجی موجب تهاجم فرهنگی می شود تصریح کرد: هیچ گردشگر واقعی دوست ندارد در کشور دیگر دچار مشکل شود لذا سعی می کند به قوانین و مقررات آن کشور احترام بگذارد.
سلطانی تصریح کرد: یکی از اشکالات مهم در این خصوص این است که متصدیان تورهای گردشگری، گردشگران خارجی را با قوانین و فرهنگ ایران اسلامی آشنا نمی کنند و ناآگاهی آنها از مقررات داخلی ممکن است مشکلاتی را بوجود آورد.
مدیرکل اطلاعات استان اصفهان افزود: در این خصوص گردشگر مقصر نیست بلکه میزبان مقصر می باشد زیرا گردشگر خارجی را با قوانین و مقررات کشور آشنا نکرده است.
وی افزود: متصدیان امور گردشگری باید به این مسئله مهم توجه جدی کنند و برای جلوگیری از بروز مشکلات و سرویس دهی مناسب به گردشگران، آنها را با قوانین و فرهنگ کشورمان آشنا کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها