بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۸۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت
تحولات خوبی در سطح ملی و بین‌المللی از نظر رصد اطلاعاتی برای این وزارت‌خانه رخ داده که جای تقدیر و تشکر دارد و قریب به اتفاق مسئولان داخلی کشور نیز به این مهم رسیده‌اند.
تدبیر24: سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به فضاسازی برخی جریان‌های سیاسی علیه دولت روحانی، گفت: اظهار تاسف در ارتباط با ارزیابی کابینه دولت آقای روحانی دارم. چون در هر دولتی این ارزیابی بعد از گذشت ۷ الی ۸ سال انجام می‌شود ولی اکنون این ارزیابی‌ها درباره کابینه دولت روحانی بعد از گذشت یک سال و چند ماه صورت می‌گیرد که این کمال بی‌انصافی است. در طول مدت ریاست جمهوری آقای روحانی اتفاقات نادری رخ داده که امیدوار کننده است. اما عده‌ای نمی‌خواهند این واقعیت را قبول کنند.
صفر نعیمی رز با اشاره به سخنان اخیر حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی درباره خط مشی وزارت اطلاعات در نحوه برخورد با مردم و افراد، تصریح کرد: از نکات مهم و درخور توجه این دولت وزارت اطلاعات است. از زمانی که آقای علوی مسئولیت  وزارت اطلاعات را بر عهده گرفته‌اند هم باعث رحمت بر این وزارت خانه و هم باعث توفیق برای این کشور _ که حاصل خون پاک شهداست _ شده‌اند.
به گفتهٔ نعیمی‌رز، تحولات خوبی در سطح ملی و بین‌المللی از نظر رصد اطلاعاتی برای این وزارتخانه رخ داده که جای تقدیر و تشکر دارد و قریب به اتفاق مسئولان داخلی کشور نیز به این مهم رسیده‌اند.
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در ادامه خطاب به مانع تراشی برخی جریان‌های سیاسی بر سر راه دولت تدبیر و امید، تاکید کرد: متاسفانه یک عده از افراد هستند که شغلشان نق زدن است و هیچ وقت دست از این کار برنمی‌دارند و اجازه هم نمی‌دهند که کسی مقابل آنان ایستادگی کند.
وی ادامه داد: واقعیتی که وجود دارد یک عده هستند که دنبال ایجاد مشکل و مانع برای دولت هستند و نمی‌خواهند موفقیت دولت را ببینند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
0
0
سلام. دست شان درد نکند اما هنوز وظایف شان را کامل انجام نداده اند.
عالم محضر خداست در محضر خدا بواسطه ادعاهایمان سخت امتحان میشویم
در محضر خدا رعایت مظهرش را بکنید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها