بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۷۹۱
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱
اختصاصی / قاضی زاده مزد فراجناحی بودنش را گرفت
وی در دوران حضور خود در سعادت آباد اگرچه برای خود و دوستانش کم نگذاشت اما با کمک های مالی فراوان به روزنامه های اصلاح طلب در دوران موسوم به فتنه و بها دادن به هنرمندان به حاشیه رانده شده توسط متحجرین توانست. . .

تدبیر24 : در ادامه انتصابات علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پس از روی کار آمدن معاونت ها و روسای سازمان های اصلی وزارتخانه اکنون نوبت ادارات کل استان ها رسیده است که در اولین انتصاب سید احسان  قاضی زاده هاشمی در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ما سید احسان قاضی زاده هاشمی که از نیروهای جوان شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری 84 و از فعالین ستاد علی لاریجانی به شمار می رفت پس از فعالیت های دانشگاهی در دولت احمدی نژاد توانست به سمت های دولتی برسد و با مدیرکلی مطبوعات داخلی وزارت ارشاد چهره رسانه ای پیدا کند . وی پس از خروج از معاونت مطبوعاتی با حکم سید محمد حسینی راهی ساختمان آجری سعادت آباد شد تا سکان اداره کل ارشاد اسلامی تهران که مهم ترین اداره کل استانی وزارت ارشاد بود را به دست بگیرد . قاضی زاده البته خانواده سیاسی جالبی هم دارد چه اینکه یک برادرش هم اکنون به عنوان سخنگوی جبهه پایداری و نماینده مردم مشهد در مجلس مشغول فعالیت است و یک پسرعمویش الان در قامت وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید در کابینه حضور دارد .


اگرچه دوران فعالیت مرد جوان عرصه فرهنگ در اداره کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد فروغ چندانی نداشت اما وی در دوران مدیریت ارشاد استان تهران توانست با یک مدیریت فراجناحی و قاطع روزنه امیدی را برای نیروهایی که به عناوین مختلف توسط حاکمیت رانده شده بودند ایجاد کند . وی در دوران حضور خود در سعادت آباد اگرچه برای خود و دوستانش کم نگذاشت اما با کمک های مالی فراوان به روزنامه های اصلاح طلب در دوران موسوم به فتنه و بها دادن به هنرمندان به حاشیه رانده شده توسط متحجرین توانست نام نیکی از خود به جا بگذارد . قاضی زاده که نزدیکی اش به جناح راست سنتی سبب شده بود اختلافات زیادی با نیروهای اصولگرا داشته باشد اداره ارشاد تهران را به تنها مامن اصلاح طلبان و اعتدالیون تبدیل کرد تا امروز هم علی جنتی با علم به همین موضوع با ادامه حضور این مدیر جوان در اتاقش موافقت کند .

البته نکته ای که قاضی زاده که به عنوان مدیر احمدی نژادی معروف است باید به خوبی بداند این است که در دوره جدید مدیریت خود باید رویکرد اعتدالی بیشتری را در پیش گیرد و با تاسی از برنامه های وزیر جدید فرهنگ که آمده است دگم اندیشی و متحجر نمایی را از عرصه فرهنگی بزداید ، تلاش خود را بر پویا کردن حوزه های ماموریتی ارشاد در پایتخت و استان تهران به کار ببندد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۳۱
کارمند اداره کل ارشاد تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
2
11
سلام
آقای قاضی زاده ابقا نشدند و هم شدند زیرا هنوز برخلاف عرف که وزیر سریعا مدیرکل تهران را تغییر می دهد ایشان عوض نشده اند.
لذا نمی توان به صراحت گفت که ایشان ابقا شده اند یا خیر.
با تشکر
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
3
9
من این بنده خدا رو می شناسم. خیلی حزب اللهیه.چطور ممکن هست که بتونه به اعتدال گرایی کمک کنه.
از تدبیر انتظار نداشتم به هر قیمتی از انتصابات دولت حمایت کنه.
شاید فشار بوده. پسر عموش وزیر بهداشت است الان.
قاضی زاده باید از ارشاد بره
پاسخ ها
سیما سعادتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
بنظرمن خوبه اتفاقا داره میگه در دوران فتنه کمک کرده دیگه! خدا ما اینو میخایم دیگه! کی اونموقع بفکر اصلاحات بود؟؟
دارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
1
3
دوستان گرامی ،آقا سلمان عزیز ، ما نباید با حوزه های شخصی افراد ، مثل عقاید مذهبی و شیوه های باورمندی به فروع و مثل اینها، کاری داشته باشیم. مهم برای ما کردار افراد است . اگر واقعا آقای قاضی زاده این کارها را در دوران بسیار سخت 4 سال گذشته انجام داده ، شایان تقدیر است . حالا بیاییم به او بد هم بگوئیم ، دیگر نوبر است .
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
0
2
آقاى قاضي زاده فعاليت هاى سياسي خود را با جلسات پنجشنبه هاى آقاى حجت دبير جبهه حزب الله كه از مجموعه هاى بنيانگذار تفكر اعتدالي و نزديك به آيت الله هاشمي است، شروع كردند. جلسات جبهه حزب الله مجموعه ايي از همه افراد و جناحها در آن حضور داشتند، از آقاى تاج زاده، مرحوم آيت الله محمديان نماينده آقا در سيستان و بلوچستان، جوانان اصولگرا، اصلاح طلب، خانه كشاورز، موتلفه، مهدى احمدي نژاد و... اين مجموعه جلسات همه را به هم نزديك مي كرد. بيش از دو دهه برقرار بود و مواضع امروز آيت الله هاشمي و دكتر روحاني مواضع آن روز آقاى حجت بود. خيلي وقت است از ايشان و جلسات پنجشنبه ايشان خبرى ندارم. سايت آگاه سازى كه متعلق به ايشان بود فيلتر و سپس از دسترس خارج شد. ايشان حق به گردن جريان اعتدالي دارد، خوب از وى سراغ گرفته شود. اگر كسي از ايشان خبرى دارد اطلاع رساني كند. شما كه رسانه هستيد خوب است از ايشان مصاحبه بگيريد. 
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یکی به این بابا بگه طرفی که راجع بهش اینجوری حرف میزنی اصلا میدونی چند سالشه؟
قاضی زاده متولد 1354 هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
بنام خدا.جلسات تعلیل است. اما چند نکته در خصوص حجت. میدانید ایشان همانی بودند که در زمان مجلس ششم برای امنیتی کردن فضای کشور تلاش فراوان کردند و در بیانیه ای که منتشر کردند صدای همه را درآورد و آقای مهندس آرمین موضع تندی گرفت.
حجت بنا به ادعای خودش بنیانگذار قرارگاه ثارالله است و به خاطر موضع گیریهای تند سیاسی از سپاه با درجه ستوان دومی از سپاه بازنشسته شد. زمانی به کارهای اقتصادی روی اورد و به دلیل رصد فعالیتهای وی توسط نیروهای امنیتی وقت جلوی رشد ایشان گرفته شد چراکه میترسیدند باعث رشد بیشتر گروهکهای چندنفره ساخت ایشان شود.
حجت از نیروهای شهیدلاجوردی در دادستانی انقلاب تهران بودند که بعدها به سپاه پیوستند.
اکنون نیز در قامت یم پیمانکار با شهرداری تهران همکاری دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
0
5
از روی کار آمدن روسای سازمان های اصلی زیرمجموعه وزارت ارشاد گفته اید. در حالیکه رئیس سازمان اوقاف هنوز معلوم نشده .
البته قرار بود روز 4شنبه آقای جنتی حکم اقای مرتضی مداح رو به سمت ریاست اوقاف صادر کنند ولی با فشار معاونان و مدیران اوقاف که از حامیان سرسخت سابق احمدی نژاد و سپس حامی جلیلی بودند فعلا صادر نشده.
لطفا با اقای مداح مصاحبه کنید چون خبرگزاری ها این خبر رو زده بودن که مداح رییس اوقاف میشه.
حالا هم شایع شده که دارن به وزیر ارشاد فشار میارن که اقای مداح که مسئول کمیته روحانیان ستاد دکتر روحانی و الان هم مشاور ایشون هستند رو به عنوان رئییس این سازمان مهم از ارشاد منصوب نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دارن به وزیر و روحانی فشار میارن که بمونن ولی من خبر دارم که این هفته اقای مداح معرفی میشه و اتوبوسی های محترم باید برگردن به سپاه و بقیه جاهایی که بودن
کمال
|
United States
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
6
4
احمدی نژاد که در اصل از تمامی جناح ها استفاده میکرد نه روحانی داس به دست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
1
3
آقای وزیر ارشاد هنوز نه تکلیف معاون فرهنگی ( فعلا علی اسماعیلی ) رو مشخص کردند و نه تکلیف رئیس اوقاف رو (فعلا علی محمدی )
البته خودتون خبر زده بودین که اقای مرتض مداح رئیس اوقاف میشن.
حامیان اقای مداح هم با توجه به فشاری که معاونان و مدیران اوقاف( حامیان سابق احمدی نژاد و جلیلی ) دارن رو وزیر محترم ارشاد میارن که مداح نیاد یک کمپین حمایت تشکیل دادن.
www.maddah-oghaf.blogfa.com
سیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
2
4
سلام هرچه من این متن رو سرچ کردم در خبرگزاری های دیگر خبری از ابقاء نبود یکی بگه اضافه کاری کارکنان ارشاد استان و هدیه روز کارمند و پاداش پرسنل رسمی و هدایای دانش آموزان ممتاز را چرا نمی دهند
وقعا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
5
2
احمدی نژاد که در اصل از تمامی جناح ها استفاده میکرد نه روحانی داس به دست جنتی شورشو درآورده صفار که اومد دوسال طول کشید معاون هنری و دبیر شورای فرهنگ عمومی رو عوض کنه خیلی ها رو هم ابقا کرد والله ما شاهدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
شما از اوضاع این وزارتخانه بیخبری. برو حال روز اوقاف رو ببین که چه به سر این کارمندان بیچاره اوردن تو این 8 سال . کار از کارمندان ریاست مال اتوبوسی ها
روشنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
2
4
یکی نیست بگه آخه برادر من اصلاح طلبی و حمایت این قاضی زاده کجا بوده؟ پدر مردم رو درآورده.موسسه ها بیچاره شدن. اومدن آزمون جامع نظری و عملی گرفتن هنوز گواهی نامه های بچه های مردم رو نتونستند بدن که حداقل شهریور فارغ التحصیل بشند.

این آقا حزب بادهُ هرکجا باد بیاد همونطرفی میره. یه مدت تو جبهه ی پایداری فعال بوده و الان داره میگه اعتدالیم. از رو صندلی مطبوعاتم برش داشتند چون خود تندروها از دستش خسته شدند از بس در روزنامه ها تخته شده بود.

از دولت جناب آقای روحانی و همچنین وزیر ارشاد ایشان تقاضا داریم زودتر این تندرو رو از روی صندلیش بردارند تا مردم یک نفسی بکشند.
پاسخ ها
pouya
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
mesl inke ino ba baradaresh eshtebah gerefti
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
2
2
شما کافی است به لینک زیر مراجعه کنید تا بیشتر بی کفایتی ایشان در مدیریت روشن شود:
http://samatehran.ir/MarakezMojaz.aspx

نقل قول: "با توجه به دردست بررسی بودن درخواست مراکز مهارت آموزی جهت تمدید و صدور مجوزهای آموزشی در سال 1392، این فهرست مراکز مجاز به فعالیت در سال جاری از تاریخ 1392/05/20 در این قسمت قابل مشاهده خواهد بود ."

قرار بوده 1392/05/20 مجوز به موسسات بدهند تا موسسات بتوانند قاونونی در مجلات و ... برای گرفتن دانش آموزان تا پایان شهریور تبلیغ کنند.

خب الان 31 شهریور است و از اون تاریخ تا الان بیشتر از یک ماه گذشته ولی هنوز نه خبری از لیست است و نه مجوز. موسسات و آموزشگاه ها هم باید از اول مهر یعنی فردا کلاس برای دانش آموزان بگذارند!!!!!

خودتان قضاوت کنید!
پاسخ ها
pouya
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
chon dast 4 ta dalalo o ... shoma ro az sar kolahbardari mardom borideh bahesh doshman shodin
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
دوست عزیز من که لطف کرده ای و پاسخ دادید. عرض کنم که بهتر بود ابتدا به لینکی که در بالا گذاشته ام مراجعه می کردی و بعد به دیگران می گفتید "کلاه بردار و ..." و یا تاریخی که باید مجوز آموزشگاه ها تمدید می شد را می پرسیدید و یا چه تاریخی باید دانش آموزان مهارتی دوره خود را شروع کنند.

حالا معلوم شد که اگر آقای احسان قاضی زاده هاشمی را از روی صندلی مدیریت بردارند نون دانی چه کسانی قطع خواهد شد.
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
2
اقایان حسن ، هادی، مهرجو ، علی و ...همهئ اونهائیکه از جناب شهخیدی حمایت کردید بدانید به عمل کار برآید به سخندانی نیست !!! چنانچه ایشان توانست با تشخیص درست مهره های کاردان را نگهداشته و کسانیکه با روش احمدی نژادی آمده اند را عذرشان را بخواهد و وضعیت خانواده های شهدا را بهبود بخشد بسیار هم عالیست ولی مدیریت مشکل است و قدرت شیرین !
احمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
3
2
آقای قاضی زاده از با ثبات ترین مدیران تاریخ ارشاد تهران بوده است.بعد از ایستادگی او در برابر دلالان مدرک فروش ارشاد وبی اعتباری ارشاد در کل کشور قاضی زاده امتحان جامع مدارک هنری را برگزار و به مدارک ارشاد اعتبار داد.به همین دلیل است که آموزش و ÷رورش تنها مدارک ارشاد بعد از سال 91 راتایید کرده و به علت جعلی بودن تمام مدارک قبل از این تاریخ را باطل کرده است.
پاسخ ها
بهرام
| United States |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
دوست گرامی، دانسته های شما در این مورد بسیار کم است و نمی دانم چرا شما بدون اطلاع بدین گونه برای ایشان تبلیغ می کنید.

۱- اول اینکه برگزاری امتحان جامع و نظر به برگزاری آن کار آقای قاضی زاده نبوده است و در حد اختیارات ایشان هم نبوده و نیست، بلکه کار دفتر آموزش و توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری وزارت ارشاد به مدیریت آقای حیدر خلیلی بوده که در کل استانها بدین گونه آزمون جامع برگزار شده است.

۲- تمامی استعلامهای قبل از ۹۱ را آقای قاضی زاده دارند امضا می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
1
هنوز که مهلت 100 روزه تمام نشده است ؟؟؟؟ صبر کنید !!!!!
نسیم
|
-
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
5
آیا می دانید آقای دکتر برزین ضرغامی به مدیر کلی ارشاد استان تهران انتخاب شدند و درهفته مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
4
اونهایی که میگن ایشون اصلاح طلبه و طرفدار جبهه پایداری نیست برن به آدرس زیر

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87_%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86

اینجا رو یه نگاه بندازین: اعضای شاخص و قدیمی

ایشون و برادرش عضو شاخص جامعه اسلامی دانشجویان هستند که این ها رو تو کارنامشون دارند:

حمايت از تشكيل جبهه پايداري انقلاب اسلامي
دعوت از آیت الله مهدوی کنی برای کاندیداتوری ریاست مجلس خبرگان
حمایت از دکتر سعيد جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

پس کجاش اصلاح طلبی و اعتدال وجود داره؟؟؟؟

البته اشکالی نداره که موضع ایشون جبهه پایداری و اصولگرایی و آقای جلیلی و ... هست ولی خداییش اینطوری تیتر زدن یه مقدار مشکوکه!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
0
5
عجب ماندگار شد!!!! این آقا که امروز عوض شد و جاش رو داد به آقای برزین ضرغامی!!!

http://www.farhang.gov.ir/fa/news/86959

ایشالا دفعه ی بعدی که خواستید تیتر بزنید یک مقداری بیشتر بررسی کنید.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
1
1
با سلام
چند نکته راجع به جناب سید احسان قاضی زاده
1- ایشان از خانواده اصیل و مذهبی شهر مشهد می باشد با توجه به سوابق کاری و موقعیتی که داشتند اگه یکی از آقایان به اصطلاح مدعی بودند الان از لحاظ اقتصادی برو بیبیی داشتند ایشان حتی دارای منزل شخصی نیز نمی باشد
2- اگر نامبرده اصولگرای تند یا وابسته به جبهه پایداری بودند در انتخابات مجلس گذشته در لیست انان قرار میگرفت و همچنین دوستان نا اهل از ایشان یه چهره مردود نمی ساختند و این همه بدبختی برای مردم حوزه ای که ایشان می خواستند کاندید شود انجام نمی گردید که امروز فردی بی کفایت و ...... کرسی را در اختیار دارد
3- به امید موفقیت ایشان در جایگاهی فراخور وی و کمک به آبادانی و پیشرفت ایران عزیز.
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
1
1
سلام به همه.شماکه اینطورراجب آقااحسان قضاوت میکنید آیاایشان رامیشناسید؟من مدتی باایشان بودم وفقط فقط به فکر مردم وگره گشایی کارها وپیشرفت این مرزوبومه.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
0
ایشان مرد بسیار شریفی هستند و در کارها جز خدا را در نظر ندارد و هیچ کیسه ای برای خود ندوختند
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
اونایی که میگن ایشون اصلاح طلب نیست
میشه بگن دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی چیه؟
غلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
اقای سید احسان قاضی زاده فردی فعال وبرای مردم محروم وقت زیادی میگذارند من شاهد تلاشهای ایشان بوده ام
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها