بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز استخدام تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت خبر داد.
تدبیر24: "غلام رضا تاج گردون" با بیان این مطلب گفت: با پیگیری های انجام شده و برگزاری جلسات مختلف با مهندس زنگنه وزیر محترم نفت امروز ایشان به من اعلام کرد تمامی دو هزار و 700 نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی وزارت نفت به مرور جذب این وزارتخانه خواهند شد.

وی افزود: استخدام این افراد با مشکلاتی مواجه شده بود که وظیفه خود می دانستم بعنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین نمایندگی از شهر نفت خیز گچساران پیگیر مطالبات بحق این عزیزان باشم که در این راستا مکاتبات متعددی با وزارت نفت انجام و جلسات مکرری در این مورد با آقایان زنگنه وزیر نفت و سایر مسئولان دولت برگزار شد که نهایتا موفق به حل این مشکل شدیم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسامی این افراد بزودی اعلام می شود خاطرنشان کرد : براساس مذاکرات اینجانب و مهندس زنگنه قرار است اسامی افراد پذیرفته شده نهایی استخدام در وزارت نفت بزودی و حداکثر تا چند روز آینده به مرور جهت اشتغال و آغاز بکار در وزارت نفت از طریق این وزارتخانه اعلام شود.

تاج گردون ابراز امیدواری کرد با رفع این مشکل دغدغه این عزیزان و خانواده های آن برطرف شده باشد.

منبع: عصر دنا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها