بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
عضو شورای اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود 80 هزار سایت خبری و اطلاع رسانی در ایران فعالیت می کنند که همه آن ها باید برای ادامه فعالیت از این وزارتخانه مجوز بگیرند.
تدبیر24: افشین محمدی روز سه شنبه گفت: در زمان حاضر تنها کمتر از هزار سایت مجوز دارند و قانونی فعالیت می کنند و سایر سایت ها برای اینکه حاضر به پاسخگویی نیستند به دنبال کسب مجوز نمی روند.

به گفته وی دلیل سایت هایی که نمی خواهند مجوز بگیرند فرار از قانون و عدم پاسخ گویی است.

محمدی ادامه داد: تمام این 80 هزار سایت باید مجوز بگیرند و البته این مجوز نباید به معنای محدودیت باشد. مجوز رسانه تنها به عنوان شناسنامه آن محسوب می شود.

عضو شورای اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: در پایان دولت قبل تعداد این سایت ها افزایش پیدا کرده و برخی می خواهند با درج مطالبی دولت را تخریب کنند.

وی تصریح کرد: به عنوان کسی که در دانشگاه آزاد مسئولیت دارم مشاهده می کنم که بعضی از این سایت ها هر سه روز مطلب جدیدی را عنوان می کنند تا ما را با مشکل روبه رو سازند.

محمدی در مورد دلیل سایت هایی که حاضر به گرفتن مجوز نیستند، اظهار کرد: این سایت ها نمی خواهند مجوز بگیرند تا پاسخگو نباشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها