بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
فتح‌الله‌زاده
مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید منظور فرهاد مجیدی در برنامه 90 کاملا مشخص بوده و او همواره رابطه خوبی با این مهاجم داشته است
تدبیر24: علی فتح‌الله‌زاده درباره اظهارات شب گذشته (دوشنبه) فرهاد مجیدی در برنامه «90» و این که این بازیکن مدعی شده هیچ گاه نگفته به خاطر فرزندش از استقلال رفته، اظهار کرد: من شب گذشته به دلیل یک کاری که برایم پیش آمد نتوانستم برنامه «90» را ببینم اما قرار است امروز فیلمش را به من بدهند تا صحبت‌های مجیدی را ببینم. الان حضور ذهن ندارم و بعدا می‌توانم در این باره صحبت دقیق بکنم اما یک چیز را هم در نظر بگیرید که الان هر چیزی بگوییم اتفاقی نمی‌افتد، هرچیزی بوده به گذشته مربوط است و بهتر است به گذشته بر نگردیم و به تصمیم او در آن زمان احترام بگذاریم. مجیدی از استقلال رفت و ما دو جام را از دست دادیم. مطمئناً اگر می‌ماند می‌توانست به ما کمک کند چراکه او توانایی‌های بالقوه‌ای داشت که می‌توانست به ما کمک شایانی کند.
او افزود: من از رفتن مجیدی نارحت شدم چون خیلی بازیکن موثری بود. او روزی که از فوتبال خداحافظی کرد به من زنگ زد و عذرخواهی کرد. به او گفتم "فرهاد اصلا کار خوبی نکردی" اما او گفت "حاج آقا ترسیدم تا به شما بگویم و شما به من بگویید نرو و من چون نمی‌خواهم حرفی روی حرف شما بزنم و هیچ گاه هم این کار را انجام نداده‌ام به شما این مساله را نگفتم."
مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: من فکر می‌کنم که منظور مجیدی کاملا واضح بود و آن طور که شنیده‌ام او در بخشی از صحبت‌هایش به رابطه خوب من با او اشاره کرده است.
وی در پاسخ به سوالی درباره حق پخش تلویزیونی و این که آیا با فدراسیونی‌ها موافق است تا دوربین‌ها را به استادیوم‌ها راه ندهند؟ بیان کرد: حق پخش، یک حق واقعی است. جای تاسف دارد که تلویزیون حق پخش را نمی‌دهد اما برنامه می‌سازد و باشگاه‌ها را به حیف و میل بیت المال متهم می‌کند. حق پخش اگر از سوی تلویزیون داده شود بیت المالی به هدر نمی‌رود. متاسفانه اظهارات صدا و سیما در این باره منصفانه نیست.
وی افزود: من چندی پیش یک گله کوچک از تلویزیون در این باره کردم و مدیر یکی از شبکه‌ها دستور داده بود تا مدت‌ها با من مصاحبه نکنند. متاسفانه ظرفیت انتقاد در صدا و سیما پایین است. من از ضرغامی تعجب می‌کنم و بسیار از او گله‌مندم. من با او در وزارت ارشاد کار کردم و او در آنجا این گونه نبود و نمی‌دانم چه کسانی او را به این سمت برده‌اند.
فتح‌الله‌زاده ادامه داد: من با راه ندادن دوربین‌ها تا گرفتن حق پخش واقعی تلویزیون به استادیوم‌ها موافقم. اگر رییس فدراسیون بودم، دستور می‌دادم که اگر دوربین‌ها به زور وارد ورزشگاه شدند بازی را اصلا برگزار نکنند.
او در پاسخ به سوالی درباره مدیریت کفاشیان و انتقادات علیه او اظهار کرد: بسیاری از انتقادات فعلی علیه کفاشیان به نظر من یک شو است و انتقاد واقعی نیست. قطعا به فدراسیون نقد وارد است اما برخی از انتقادهای اصلا منطقی و صحیح نیست. من روز گذشته صحبتی کردم و دوستی به من گفت آیا منظورت عابدینی بوده؟ اما من گفتم که نه ایشان فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و او هم مثل من معتقد است که کار با برکناری کفاشیان درست نمی‌شود.
مدیرعامل اسبق استقلال اضافه کرد: من و عابدینی معتقدیم که باید به کفاشیان کمک کنیم تا وضعیت به سمت پیشرفت برود. کفاشیان در آستانه کسب یک کرسی در AFC است که می‌تواند در آینده به ما کمک زیادی کند. باید به او کمک کنیم. درست است که در پایه امسال ضعیف بودیم اما به جام جهانی رفتیم و باید همه موارد را با هم دید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها