بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
رهامی
حل مشکلات کشور و تعمیق دمکراسی در کشور از صندوق‌های رای حاصل می‌شود/ از مشورت‌ها و رهنمودهای سران اصلاحات مانند آقای خاتمی، هاشمی، عارف و سیدحسن خمینی و افراد معتدلی نظیر آقای ناطق نوری برای بهبود فضای جامعه و کاهش مشکلات استفاده خواهیم کرد.
تدبیر24: رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد: میان اصلاح‌طلبان هیچ افتراق و اختلاف اساسی وجود ندارد و این مسئله که آقایان خاتمی و عارف با یکدیگر اختلاف دارند، صحت ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن رهامی در خصوص استراتژی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات بر سه محور استوار است؛ محور اول، استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها براساس چارچوب‌های قانونی است.
وی با بیان اینکه یکی از این فرصت‌ها و ظرفیت‌های قانونی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان است، اظهار داشت: ما می‌خواهیم با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های قانونی برای حضور در صحنه و تعامل با حکومت و بهبود شرایط استفاده کنیم.
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها حضور تمام عیار در صحنه انتخابات و صندوق‌های رای را محور دوم استراتژی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات آتی مجلس دانست و ادامه داد: مجلس از مهمترین نهادهای حکومتی است و ما می‌خواهیم با دعوت گسترده مردم برای حضور در صندوق‌های رای، زمینه مشارکت گسترده‌تر مردم در انتخابات را فراهم بکنیم و بنابراین هدف دعوت از مردم و حضور آنان در انتخابات است.
رهامی تاکید کرد: حل مشکلات کشور و تعمیق دمکراسی در کشور از صندوق‌های رای حاصل می‌شود.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه حرکت بر محور وحدت میان شخصیت‌ها و گروه‌های اصلاح‌طلب محور سوم استراتژی اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس است، ابراز داشت: ما می‌خواهیم میان گروه‌های اصلاح‌طلب فضای وحدت، یکپارچگی و همدلی ایجاد کنیم و در این راه از مشورت‌ها و رهنمودهای سران اصلاحات مانند آقای خاتمی، هاشمی، عارف و سیدحسن خمینی و افراد معتدلی نظیر آقای ناطق نوری برای بهبود فضای جامعه و کاهش مشکلات استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: گرایش عمده مردم و بدنه جامعه به اصلاحات و اعتدال است و از افراطی‌گری بیزار و گریزان است که این مسئله خود را در انتخابات سال قبل خود را نشان داد.
رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با یادآوری اینکه اصلاح‌طلبان از تجربه تلخ انتخابات سال 84 درس گرفته‌اند، تصریح کرد: ما تجربه موفقی در سال 92 داشتیم. ما در انتخابات سال 84 تجربه تلخی داشتیم که موجب پیروزی آقای احمدی‌نژاد شد و با استفاده از همین تجربه و ایجاد وحدت در میان اصلاح‌طلبان در انتخابات سال گذشته توانستیم موفقیت‌آمیز عمل کنیم.
رهامی در خصوص برنامه‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای حضور در انتخابات آتی مجلس عنوان کرد: کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب در حال برنامه‌ریزی برای حضور انتخابات آتی مجلس، رصد کردن مسائل انتخاباتی، بررسی زمینه حضور و امکان چگونگی فعالیت و تعامل با جریان‌های همسو با اصلاح‌طلبی است و ما درصددیم تا با حفظ انسجام، وحدت و یکدستی در میان اصلاح‌طلبان در تهران و شهرستان‌ها یک لیست منتشر شود.
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها اضافه کرد: فعالیت‌های این کمیته همانند کاری است که در انتخابات شوراها انجام شد.
وی با اشاره به استراتژی افراطیون مخالف اصلاحات مبنی بر اختلاف‌افکنی میان سران و گروه‌های اصلاح‌طلب بیان داشت: نیروهای دلسوز و معتدل درصدد ایجاد وحدت و فضای همدلی در جامعه و میان‌ گروه‌ها هستند و می‌دانند که انقلاب از اختلاف سودی نخواهد برد و ما هم امیدواریم جریان اصلوگرا به وحدت برسد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه‌های افراطیون درصدد ایجاد اختلاف میان آقای خاتمی و عارف هستند، ارزیای شما از این مسئله چیست؟ یادآور شد: میان اصلاح‌طلبان هیچ افتراق و اختلاف اساسی وجود ندارد و این مسئله که آقایان خاتمی و عارف با یکدیگر اختلاف دارند، صحت ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها