بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۰۳۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
بهنوش بختیاری - بازیگر سینما و تلویزیون و این روزها مجری شبکه تلویزیونی نسیم - در صفحه خود در اینستاگرام، عکسی از دوران نوجوانی خود یعنی پیش از عمل جراحی بر روی بینی‌اش منتشر کرد تا مواجهه‌ای متفاوت با تصمیمش در آن روزها به نمایش بگذارد.
تدبیر24: وی ضمن تاکید بر اینکه تنها یک بار عمل جراحی بر روی بینی‌اش انجام شده، دلیل همین یک عمل را هم «نداشتن اعتماد به نفس» عنوان کرد و ضمن ابراز پشیمانی از تصمیم خود برای آن عمل جراحی، به دیگران توصیه کرد به جای انجام عمل بر روی بینی‌شان، خدا را شکر کنند که تن سالمی دارند.

بهنوش بختیاری در زیر عکس قدیمی خود نوشت:

«روزی روزگاری در نوجوانی من اشتباه بزرگی کردم و دلیلش احساس خود کم‌بینی و نداشتن اعتماد به نفس بود. بینی نمی‌گم فوق‌العاده ولی متناسبم رو عمل کردم. هرگز فکر نمی‌کردم بازیگر بشم. الانم پشیمونم و به همه می‌گم صورتی که خدا بهتون داده زیباترین حالتشه. چهره خودتو، وجود خودتو دوست داشته باش. هر چیزی اصلش بهتره. مخصوصاً بازیگر اصلا نباید دست به صورتش بزنه، اما خدائیش دمم گرم که راحت راجع به این موضوع با مردمم که از خودم می‌دونمشون حرف می‌زنم.

مسلماً اکثریت آدما این روزا جراحی می‌کنن و هم در میان بازیگران و هم مردم عادی تعداد عمل‌های متعدد زیاده و فقط من نیستم که راجع بهم انقدر صحبت میشه. هستند کسانی که به کل منکر جراحی میشن اما من صادقانه می‌گم و حتی اجازه می‌دم تو فیلما باهام شوخی بشه و اگه این باعث طنز میشه و شادی لحظه‌ای آدما رو فراهم میاره، انقدر جنبه‌ام بالا هست که مشکلی با این شوخی ندارم.



                                                                                         بهنوش بختیاری قبل از عمل جراحی

ولی من فقط و فقط یک بار عمل کردم. آخه شنیدم که میگن همه جاش عملیه. نه عزیزانم، اینطور نیست. خدا رو شکر که اگه خیلی چیزا رو ندارم، صداقت و شجاعت دارم و راجع به اشتباهم حرف می‌زنم. جالب اونایی هستن که ادعا می‌کنن با پنج عمل زیبایی خدادادی زیبان. من اگه یک درصد فکر می‌کردم بازیگر میشم اینکارو نمی‌کردم.

اما نصیحتم اینه که اگه واقعا ناراحتید از چهرتون فقط برید جلوی آینه خدا رو شکر کنید که تن سالمی دارید و خدا شاهد است که من تابحال هیچ صورت زشتی در این دنیا ندیدم. باطن نازیبا باعث خجالته نه صورت. هر کی دلش زیباست، چشماش قشنگه. اگه دروغ نگی و قضاوت نکنی و غیبت نکنی و تهمت نزنی جذاب‌ترین لب و بینی دنیا رو داری. انرژی صورت فقط از درونه و اگر احساس زشتی کردی بدون یه چیزی اون اعماق وجودت غلطه و مواظب گناهامون باشیم که قربونش برم خداوند تمام افکارت رو میاره توی صورتت. آیا تا حالا شده کسی بهت حسادت کنه و اینو توی صورتش نبینی؟؟ همه باهوشن و همه همه چیزو میفهمن. تنها چاره اینه که صادق و خوش‌فکر و خوش‌قلب باشی و به فکر افراد احترام بگذاری تا صورتتم پر از انرژی مثبت بشه.

یه عکس قبل عمل هم گذاشتم که ببینید... راست و حسینی... یا علی»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۹
مهربانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
9
0
قربون خدا برم با این همه زیبایی کاش توفیق داشتم و همینطور عمل نکرده همسرم بود ! یاهمسرم شبیه همین عکس بود!
خوشبحال همسرش کاش ...!
مهربانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
8
0
واقعا که خیلی زیباسست کاش ...
فردوس توسیوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
7
0
موافقم کاش همسر من هم شبیه همین عکس بود قربون خدا برم بعضی خانمها فوق العاده زیبا و خوشگلند اونم بدون ارایش و عمل زیبایی خوشبا بحال همسراشون ...
فردوس توسیوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
6
0
اگه مردی چنین همسر زیبایی داشته باشه باید سجده شکر بزاره و بهیچ خانمی چپ نگاه نکنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
3
0
به اين فكر كنيد كي بار اول ترتيب كارو داده و بهنوش خانومو بازيگر كرده!!! اسمش ممدرضا نبوده؟؟
Bahar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
1
0
حالا چ خبره اين همه ازش تعريف ميكنيد چيه مگه؟!
خوشگل نديديد بدبختا
مهربانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
0
بهشت دنیا ! نداشتن مشکل مالی و داشتن همسر زیبا شبیه ایشان و معتقد و نجیب است خدا قسمت بکنه انشاا...
مهربانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
1
0
براستی اگه همسری به این زیبایی داشته باشی که نجیب و معتقد هم باشه و مشکل مالی هم نداشته باشی و سالم باشید باید سجده شکر بگذارید هرلحظه!
توسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
0
به خدا توکل کنید نه اینکه به این زیبا رخان دل ببندید چون خانم زیبا به مرد باقیافه و وضع مالی معمولی جواب+ نمیده
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها