بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
حسین ابراهیمی
ا توجه به شخصیت مدیریتی آیت الله مهدوی کنی معتقدم، ایشان حتما در این مورد تدابیر لازم را داشته‌اند و من تصور می‌کنم این انتخاب از نواب مجلس خبرگان رهبری بیرون نباشد.
تدبیر24: یک عضو روحانیت مبارزه گفت: با توجه به شخصیت مدیریتی آیت الله مهدوی کنی معتقدم ایشان حتما در مورد جاگزین خود تدابیر لازم را داشته‌اند و من تصور می‌کنم این انتخاب از نواب مجلس خبرگان رهبری بیرون نباشد.
حسین ابراهیمی درباره شخصیت آیت الله مهدوی کنی گفت: ایشان شخصیتی بودندکه چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب در همه عرصه‌ها وجود موثر داشتند.
وی ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی در پیش از انقلاب اسلامی جزء موسس جامعه روحانیت مبارز بود و از کسانی بودند که به زندانه رفته و تا پای جان در راه پیروزی انقلاب حضور داشتند.
ابراهمی بابیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی همواره آیت آلله مهدوی کنی شخصیت تاثیرگذار بودند گفت: او شخصیتی کلیدی برای انقلاب وهمیشه مورد توجه همه بزرگان قرار داشت هر کجا نظلام در مشکلی یا بحرانی قرار می‌گرفت از وجودشان بهرمند می‌شد.
این عضو روحانیت مبارزه اضافه کرد: از جمله این نقاط می‌توان به سرپرستی نخست وزیر، وزارت کشور، اداره کمیته‌های انقلاب اسلامی نام برد که نظام در این مراحل حساس از این شخصیت این بزگوار بهره‌مند شده‌است.
ابراهیمی بااشاره به صحبت‌های امام درباره آیت الله مهدوی کنی گفت: امام همیشه عنایت ویِژه به ایشان داشتند ودر سخن معرفی گفته‌اند: من به او ارادت داشته دارم و خواهم داشت، که این صحبت امام جایگاه آیت مهدوی کنی را به وضوح در انقلاب اسلامی نمایان می‌سازد.
این نماینده سابق مجلس شواری اسلامی تاکید کرد: اگر نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی و بعد از آن داشته باشیم در همه عرصه‌ها می‌توانیم اثری ماندگار و کارآمد از آیت الله مهدوی کنی به روشنی بیابیم.
وی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی مورد قبول همه جریان‌های سیاسی بود، تصریح کرد: این مقبولیت از گذشت کم نظیر ایشان ناشی می‌شد که هیچ‌گاه به نفع هیچ جریانی صحبت نکردند.
ابراهیمی درباره نقش ایت الله مهدوی کنی در خبرگان رهبری و جامعه روحانیت مبارز گفت: از ویژگی‌های اصلی این بزرگوار می‌توان به ایجاد مدیریت نهادینه در همه عرصه‌های مسولیتی اشاره کرد.
وی افزود: نقش ایشان در مجلس خبرگان رهبری بی‌بدیل و برجسته بود و با توجه به‌شناختی که از ایشان دارم حتما درباره فرد جایگزین در این مسولیت تدابیر لازم را داشته‌اند.
این عضو جامعه روحانیت مبارز ابراز کرد: انقلاب اسلامی ما طوری برنامه ریزی شده است که در طی این سال‌ها هیچ‌گاه در این موارد خلاء افراد، دچار مشکل نشده‌ است، مشاهده کردیم حتی در خلاء وجودی امام راحل چطور این مسئله با رهبری و جانشینی آیت الله خامنه‌ای به خوبی حل شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها