بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
هفت شکارچی متخلف پرندگان در استان قزوین شناسایی و دستگیر شدند و از آنان چهار قطعه لاشه کبک و هشت قطعه لاشه کبوتر چاهی کشف شد.
تدبیر24: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین روز سه شنبه گفت: از این افراد هفت قبضه سلاح شکاری به همراه 206 فشنگ توسط ماموران یگان حفاظت این استان از شکارچیان در الموت غربی، آبیک و منطقه شنگل رود کشف و ضبط شد.

بنا بر اعلام محیط زیست قزوین، صدرالدین علیپور افزود: این کشفیات در چهار اقدام جداگانه انجام و در این ارتباط هفت شکارچی دستگیر و پرونده متخلفان برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با هشدار به کسانی که بدون اخذ مجوز به حوزه های استحفاظی محیط زیست استان وارد می شوند، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور شبانه روزی در حال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید با شدت و قاطعیت برخورد خواهند کرد.

علیپور اظهارکرد: به منظور آشنایی نونهالان و نوجوانان با مفاهیم محیط زیست، یک دوره آموزشی برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بویین زهرا برگزار شد و برگزیدگان در مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست جوایزی دریافت کردند.

وی همچنین در ادامه از برگزاری دوره آموزشی تئوری و عملی تیراندازی برای کارکنان یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین با همکاری سپاه ناحیه قزوین در میدان تیر پادگان قدس خبر داد.

وی اظهار کرد: در این دوره 45 نفر از فرماندهان و محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین، پس از پشت سر گذاشتن کلاس های تئوری، آموخته های خود را با سلاح کلاشینکف به صورت عملی در میدان تیر به نمایش گذاشتند.

به گفته مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، در این مسابقه «محمد ایران نژاد» با کسب 89 امتیاز مقام نخست را کسب کرد و محسن خسروآبادی با کسب 79 امتیاز و سیاوش غیاثوند با 78 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها