بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
یک مدرس دانشگاه گفت: نوشتن با خواندن ارتباط مستقیم دارد، فرهنگ خواندن و مطالعه نوشتن را تقویت می کند. بچه ها با نوشتن تمرین اندیشیدن می کنند و به همین دلیل نباید آنان را از نوشتن ترساند.
تدبیر24: 'شهین نعمت زاده' مدرس دانشگاه الزهرا در نشست ترویج خواندن با موضوع 'مهارت نوشتن و ترویج کتاب خوانی' افزود: برای نویسندگی مانند هر فن دیگری باید مهارت پیدا کرد.

وی دراین نشست که در محل کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، با اشاره به اینکه زبان دارای عنصرهایی از قبیل گوش دادن، سخن گفتن و خواندن است، گفت: سخن گفتن و گوش دادن نیاز به تقویت دارد اما خواندن و نوشتن نیاز به آموزش دارد.

این پژوهش گر افزود: آموزش و پرورش باید به بچه ها اعتماد به نفس بدهد تا سخن گفتن آنان تقویت شود، برای این که نوشتن بچه ها خوب شود باید تحقیق و مطالعه کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نوشتن خلاق مقدمه ای برای تبدیل یک ایده و فکر به یک جزوه یا کتاب است، بعد از نوشتن نویسنده باید خودش را جای خواننده بگذارد و راجع به نوشته خود قضاوت کند.

وی با بیان این که بعضی از بچه های ما خیلی بد می نویسند و انشاهای خوبی ندارند افزود: نوشتن کار مشکلی است. نوشتن را نباید امری زوری تلقی کنیم، ترس از نوشتن را باید از بچه ها دور کرد.

این پژوهش گر تصریح کرد: آموزش نوشتن در کشور ما مشکل دارد. از همان پایه اول دبستان باید مهارت نوشتن را به کودکان آموزش داد و با دادن یک داستان نیمه تمام به بچه ها، از او بخواهیم داستان را تمام کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها