بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
وزارت خارجه اسرائیل اعلام کرد دختر اسماعیل هنیه یکی از رهبران حماس در تل آویو تحت درمان است.
تدبیر24: براساس بیانیه وزارت خارجه اسرائیل، پس از آنکه دختر اسماعیل هنیه به هنگام درمان معمولی با مشکلاتی روبه رو شد در بیمارستان ایخیلوف تل آویو، تحت درمان اورژانسی و فوری قرار گرفت.

این بیانیه در صفحه وزارت خارجه اسرائیل در فیس بوک منتشر شده است.

به نام این دختر هنیه اشاره ای نشده است او پس از درمان یک هفته ای، بیمارستان تل آویو را ترک کرد.
اسماعیل هنیه 13 دختر و پسر دارد. بیمارستان ایخیلوف تل آویو هم این موضوع را تایید کرد.

به گفته وزارت خارجه، دختر هنیه از طریق گذرگاه بیت حانون (ایریز) از شمال منطقه غزه به اسرائیل منتقل شد.
وزارت خارجه اسرائیل از اعلام تاریخ ورود و خروج دختر هنیه به بیمارستان خودداری کرد.

در منطقه غزه، یک مقام وزارت بهداشت این اطلاعات را تایید کرد اما گفت مریضی که در اسرائیل درمان شد خواهر هنیه بود نه دخترش .

وی توضیح داد: فرد بیمار دو هفته پیش به دلیل وضعیت اضطراری اش به بیمارستان خصوصی ایشلوف تل آویو منتقل شد. جان او در خطر بود.
قبل از این نوه اسماعیل هنیه به نام آمال نیز در یکی از بیمارستان های اسرائیل بستری شد و تحت درمان قرار گردد. او اندکی بعد در بیمارستانی در غزه درگذشت.

حماس با وجود مخالفت با هماهنگی امنیتی میان دولت خودگردان فلسطین و اسرائیل اما خود با هماهنگی با اسرائیل در وضعیت های انسان دوستانه مانند درمان، تحویل جنازه کشته شدگان و دیدار خانواده های اسیران فلسطینی دربند اسرائیل، مخالفتی با هماهنگی با اسرائیل ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها