بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
پلیس اتریش یک مرد هوسران آفریقایی را دستگیر کرد که با داشتن چهار همسر، با 12 زن و دختر نیز از طریق سایت دوست یابی نامزد شده و آنها را اغفال کرده است.
تدبیر24: متهم «سونکو تیجان» ‌در سایت خود با زنان و دخترانی 22 تا 44 ساله ارتباط برقرار کرده و با 12 نفر از آنها نامزد شده است. این مرد آفریقایی ساکن اتریش به همه آنها وعده داشتن خانه و زندگی مرفهی داده بود، در حالی که هیچ‌یک از این زنان از وجود رقیبان باخبر نبوده‌اند. اطلاعات پلیس نشان می‌دهد که این مرد به نام سونکو تیجان از ازدواج با دو زن خود در گامبیا کودکانی نیز داشته که پس از سفر به اتریش با دو زن اروپایی هم ازدواج کرده است.

پلیس می‌گوید این کلاهبردار 28 ساله دست از رفتارهای غیراخلاقی خود و فریب زنان برنداشته تا اینکه دو نفر از زنان او به طور تصادفی از کلاهبرداری وی آگاه شده‌اند و موضوع را با پلیس در میان گذاشته‌اند. پس از دستگیری سونکو تیجان برخی از زنان ادعا کرده‌اند متهم پس از ملاقات با آنها جواهرات و اجناس قیمتی‌شان را ربوده است. اطلاعات پلیس حاکی است تیجان بسیاری از زنان را در نقاط مختلف اتریش اغفال کرده است. مأموران پلیس در جریان جست‌وجو در صفحه فیس‌بوک وی متوجه شده‌اند او قصد به دام انداختن قربانیان تازه‌ای را هم داشته است
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها