بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان از فعالیت 4000 هرمزگانی در عرصه فرشبافی خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی هرمزگان می‌تواند با ارائه‌ی رشته‌های مختلف در دوره‌های کوتاه مدت و تک پودمانی نقش موثری در ارتقاء سطح علمی اصناف استان را داشته باشد.
تدبیر24: «عبدالمجید جلالی» ظهر دیروز(سه‌شنبه 29 مهرماه) در نشست هم اندیشی روسای اصناف استان با اعضای هیئت رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان افزود: اصناف استان، رشد علمی خوبی دارند و برای افزایش و ارتقاء توانمندی خود از همه‌ی ظرفیت‌های هرمزگان به ویژه جهاد دانشگاهی استان استفاده می‌کند.

به‌گفته‌ی وی، امروز اصناف نیازمند ارتقاء توانمندی خود با علم روز دنیا هستند تا بتوانند با استفاده از آن موجب توسعه روز افزون کشور شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه برخی صنوف استان باید به‌درستی در کشور معرفی شوند، افزود: در استان هرمزگان نیز صنعت فرشبافی خوبی وجود دارد و حتی در این عرصه صادرات نیز به حوزه خلیج‌فارس داشتیم اما به دلیل اینکه این صنعت در استان به‌درستی معرفی نشده است تاکنون به عنوان صنعت مولد در استان شناخته نشده است.

جلالی ادامه داد: هم‌اکنون حدود 4000 نفر در عرصه‌ی فرشبافی فعالیت دارند که به‌علت مغفول ماندن این صنعت در استان نتوانستیم تولیدات آنها را به درستی در کشور عرضه کنیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش دانش می‌تواند در توانمندسازی اصناف نقش موثری داشته باشد، یادآور شد: جهاد دانشگاهی هرمزگان می‌تواند با ارایه رشته‌های مختلف در دوره‌های کوتاه مدت و تک پودمانی نقش موثری در ارتقاء سطح علمی اصناف استان را داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان خاطرنشان کرد: باید آموزش‌های تئوری همراه با مهارت باشد و اصناف بتوانند در کنار آموزش‌های تئوری مهارت‌های خود را نیز افزایش دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها