بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی که به دعوت همتای خود در کویت بسر می برد با جاسم الخرافی رئیس سابق پارلمان کویت و از سیاستمداران برجسته این کشور ملاقات کرد.
تدبیر24:  جاسم الخرافی دراین ملاقات با اشاره به تشدید بحران و ضرورت حل آن با کمک وهمکاری کشورهای منطقه گفت: ایران نقش مهمی در آرامش منطقه به خصوص کاهش بحران داخلی عراق داشته است

وی سیاست های اعتدال گرایانه - منطقی کشورمان دربرابر بحران های منطقه را ستود و گفت درایت و سیاست های تنش زدایی رهبران ایران موجب شده تا بسیاری ازکشورهای منطقه حتی ابرقدرتها به سوی ایران گرایش پیدا کنند

جاسم الخرافی اضافه کرد منطق ایران امروز درمواجهه با جهان موجب گردیده تا بهانه از دست دشمنان این کشور برای دشمنی با ایران گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه همیشه علاقمند و تاکید بر توسعه روابط ایران وکویت داشته است گفت: دلیل این موضوع علاقه به کویت است زیرا توسعه روابط با ایران را به نفع مردم کشورم می دانم.

رئیس سابق پارلمان وسیاستمدار برجسته کویتی تبادل دیدارهیات های دوکشور درهمه سطوح برای تبادل نظر و تلاش برای توسعه همکاری درهمه ی زمینه ها را مورد تاکید قرارداد

دراین ملاقات علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی توسعه مناسبات دو کشور درهمه زمینه ها را تمایل و اصرار رهبران دوکشور ذکر کرد.

وی دیدار اخیر امیر کویت از ایران را نقطه عطف روابط دو کشور طی سال های اخیر دانست و گفت: گسترش مناسبات ایران و کویت در همه زمینه ها علاوه بر تامین منافع دوکشور بر آرامش و ثبات و امنیت منطقه نیز تاثیر مثبت خواهد داشت.

وزیرارشاد نیز آمادگی کشورمان را برای توسعه همکاری های همه جانبه با کویت به ویژه در زمینه فرهنگی اعلام داشت و اظهار امیدواری کرد دراین سفر بستر همکاری های فرهنگی رسانه ای بین دوکشور بیش از گذشته فراهم گردد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته برای یک سفر سه روزه وارد کویت شد مورد استقبال همتای خود قرارگرفت.

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی وی را دراین سفر همراهی می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها