بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
در حالی که بیش از سه هفته از سفر هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به اسپانیا برای عقد قرارداد بازی دوستانه بین این تیم و باشگاه رئال مادرید گذشته، مادریدی ها همچنان ازدادن توضیح و شرح.....
تدبیر24: سفر پر ماجرای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به اسپانیا و مذاکرات آنها با هیأت مدیره رئال مادرید به دلیل حضور یک ضد انقلاب در این جلسه که درنتیجه به لغو این بازی دوستانه انجامید، جنجالهای بسیاری را به پا کرد.
دراین راستا،خبرنگارایرنا درمادرید برای کشف حقایق وپیگیری این مساله،سعی نمود که دردفعات متعددی که شامل تماس های تلفنی با باشگاه، ارسال ایمیل به مقامات تیم و یا حتی حضور چندین دفعه در دفاتر این باشگاه برای صحبت با مسوولان بود، از جزئیات این جلسه باخبر شود که همه آنها ناکام ماندند.

باشگاه رئال مادرید در این رابطه، سکوت مطلق کرده و بخش مطبوعاتی باشگاه نیز خاطرنشان کرده که از جزئیات جلسه بین دو طرف اطلاع ندارد و از سوی دیگر به این دلیل که هیچ توافقی در این رابطه منعقد نشده، هیأت مدیره باشگاه نیز به آنها اطلاعی نداده است.

براساس اطلاعاتی که خبرنگار ایرنا از برخی منابع غیر رسمی نزدیک به باشگاه رئال مادرید کسب کرده، باشگاه اسپانیایی از بیان جزئیات در این نوع خبرها که مسائل سیاسی دخیل می شود، خودداری می کند، زیرا مدعی است یک باشگاه ورزشی بوده و هیچ وابستگی به احزاب سیاسی ندارد.

دراین مورد، این منابع غیررسمی اشاره کرد ند،به طور مثال، باشگاه بارسلونا یک وابستگی به حزب'همگرایی و وحدت کاتالونیا' که یکی از متقاضیان استقلال ایالت هستند، دارد و یا اینکه باشگاه آتلتیکو مادرید یک وابستگی به حزب'گروه مستقل لیبرال'(خیل) که بنیانگذار آن ، 'خسوس خیل' رئیس باشگاه فقید این تیم در دهه 90 میلادی بود ، داشت .

ازسوی دیگر، برخی منابع غیر رسمی اشاره کردند که رئال مادرید همانند سایر باشگاه ها، سرمایه گذارانی دارد که بدون اینکه عضو باشگاه باشند، با سرمایه ودارایی خودانعقادتوافقات این باشگاه را تضمین می دهند وبه این دلیل، باشگاه اجازه ندارد که در مورد آنها صحبتی کند، زیرا یک مساله مالی است و ممکن است که ارائه جزئیات به ضرر و خسارات مالی منجر شود .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها