بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
هفدهمین انتخابات شوراهای دانش آموزی روز شنبه سوم آبان ماه همزمان در 95 هزار مدرسه و مجتمع آموزشی سراسر کشور برگزار می شود.
تدبیر24: تبلیغات دانش آموزی از هم اکنون آغاز شد و دانش آموزان در فصایی سالم و پرنشاط نامزدهای مورد نظر را به همکلاسی های خود معرفی می کنند.

تبلیغات انتخابات شوراهای دانش آموزی پنج روزه خواهد بود و 665 هزار دانش آموز خود را برای ورود به این شورا نامزد کردند.

بیش از 10 میلیون دانش آموز در رای گیری این انتخابات مشارکت خواهند کرد.

همکاری در امور انضباطی و بهداشتی مدرسه، همکاری در تنظیم برنامه امتحانات داخلی مدرسه و شرکت موردی در جلسات شورای مدرسه وانجمن اولیاء ومربیان از مهمترین وظایف 15 گانه شوراهای دانش آموزی است.

** فانی: انتخابات شوراهای دانش آموزی نمادی از الگوی مشارکت است

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی به مناسبت هفدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی گفت: این انتخابات در دولت تدبیر و امید همچون گذشته نماد باشکوهی از الگوی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان در فضایی آزاد با الهام از مبانی نظام تعلیم و تربیت اسلامی را به نمایش می گذارد.

علی اصغر فانی در این پیام افزود: شوراهای دانش آموزی از ارکان تاثیرگذار مدارس هستند که با هدف توسعه مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان و مشارکت آنان در فعالیت های تربیتی و آموزشی فعالیت می کنند.

فانی ادامه داد: دانش آموزان با استعداد و فهیم میهن در طول تاریخ، بارها با شیوه های مختلف در عرصه های مختلفی همچون هشت سال دفاع مقدس، فعالیت های اجتماعی و سیاسی، راهپیمایی ها و انتخابات پیشین شوراهای دانش آموزی حضور پررنگ و با نشاط خود را به اثبات رسانده اند و با آرمان ها و اهداف والای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده اند.

وزیر آموزش و پرورش در این پیام خطاب به دانش آموزان آورده است: اهداف نظام آموزش و پرورش بویژه در برهه حساس کنونی بدون مشارکت و اراده شما آینده سازان محقق نخواهد شد.

فانی در این پیام اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به داشتن فرزندان لایق و توانمندی چون شما بر خود می بالد که با مسوولیت پذیری ، مشارکت جویی، کسب مهارت های اجتماعی، فراهم کردن زمینه مساعد برای تبادل تجربه، گفت و گو و نقد سازنده، تعامل فکر و اندیشه ،تفاهم و همدلی و برقراری ارتباط صحیح و دوسویه با مسوولان مدرسه در پیشبرد اهداف عالیه گام بر می دارید.

به گزارش روز چهارشنبه وزارت آموزش و پرورش، وی ادامه داد: اطمینان داشته باشید همکاران اینجانب در مدرسه از مدیران تا مربیان و معلمان نیز در تمامی مراحل انتخابات و تشکیل انجمن ها، همراه شما خواهند بود تا زمینه مشارکت همه جانبه و با نشاط شما، در امور کشور بیش از پیش فراهم شود.

وزیر آموزش و پرورش در پیام خود از دانش آموزان درخواست کرد در پاسخ به پرسش رییس جمهوری در آیین آغاز سال تحصیلی جدید مبنی بر چگونگی نگهداری و استفاده از آب های ایران کوشا بوده و با پاسخ های خلاق و کاربردی خود راهگشای مسوولان در رفع مشکلات و مسایل کشور باشند.

ترکیب اعضای این شورا در دوره ابتدایی در سه پایه اول بر اساس تعداد دانش آموزان پایه سوم خواهد بود.

تا ۱۰۰ نفر دانش آموز ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر علی البدل، از بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ دانش آموز ۷ عضو اصلی و ۲ نفر علی البدل، از ۱۵۱ تا بالا ۹ نفر اصلی ۲ نفر علی البدل، در دوره متوسطه یک و دو تا ۲۵۰ نفر دانش آموز ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر علی البدل، از ۲۵۰ تا ۳۵۰ نفر ۷ نفر اصلی و ۲ نفر علی البدل، از ۳۵۰ تا ۵۵۰ نفر دانش آموز ۹ نفر اصلی و ۹ نفر علی البدل، و از ۵۵۰ نفر به بالا ۱۱ نفر اصلی و ۲ نفر علی البدل است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها