بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
«حسین امیر عبداللهیان» معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در تهران با «میخائیل پاکدانوف» نماینده ویژه «ولادیمیر پوتین» در امورخاورمیانه و معاون وزیر خارجه روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
تدبیر24: این ملاقات در چارچوب رایزنی های دائمی دو طرف در مورد مسایل غرب آسیا و شمال آفریقا صورت گرفت.

دوطرف در این گفت وگو بر لزوم حل و فصل سیاسی بحران سوریه ومبارزه با تروریسم در سوریه و عراق تاکید کرده و تروریسم در خاورمیانه را منبع تهدید و ناامنی برای جهان توصیف کردند.

معاونین وزرای خارجه دو کشور اقدامات خارج از چارچوب حقوق بین الملل و اقدامات یک جانبه آمریکا را یکی از عوامل تشدید افراط گرایی در منطقه دانستند.

امیرعبداللهیان ضمن تاکید بر خطر گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه، نسبت به نیات واقعی آمریکا در مبارزه با تروریسم ابراز شک و تردید کرده و دخالت های آمریکا در منطقه را از مهمترین عوامل رشد و تقویت تروریسم دانست .

دو طرف ایرانی و روسی بر لزوم استمرار رایزنی های دو جانبه در مورد مسایل منطقه و تعهد به مبارزه با تروریسم و کمک به ثبات در منطقه خاورمیانه تاکید کردند.

دو طرف اعلام کردند هرگونه اقدام نظامی در جفرافیای سوریه، بدون درخواست دولت این کشور و رعایت حقوق بین الملل پذیرفتنی نیست چرا که مبارزه با تروریسم نمی تواند مبنایی برای نقض حاکمیت ملی کشورها باشد.

تهران و مسکو با اشاره بر ضرورت مقابله مسوولانه، شفاف و صادقانه کشورها در مقابله با تروریسم، بر رعایت قوانین و موازین شناخته شده بین المللی در این رابطه تاکید کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها