بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق که شامگاه دوشنبه به منظور دیدار با مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده بود، با بدرقه حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، ایران را به مقصد بغداد ترک کرد.
تدبیر24: «حیدر العبادی» در این سفر علاوه بر دیدار با رهبر معظم انقلاب، با رییس جمهوری، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس قوه قضاییه، معاون اول رییس جمهوری و دبیر شورایعالی امنیت ملی دیدار و درباره موضوعات دوجانبه و منطقه ای گفت و گو کرد.

فشردگی دیدارهای نخست وزیر عراق باعث شد که ملاقات وی با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه به زمانی دیگر موکول شود.

سفر نخست وزیر عراق که پیش از این اعلام شده بود که یک روزه خواهد بود، به دلیل افزایش دیدارها با مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران، تا شامگاه چهارشنبه به طول انجامید.

عبادی امروز را در قم به دیدار با آیات و مراجع عظام قم گذراند، ضمن این که بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) را زیارت کرد و همچنین به محل ساخت ضریح مطهر امامان عسگریین در این شهر مقدس رفت و در جریان روند ساخت آن قرار گرفت.

این نخستین سفر عبادی به تهران پس از تصدی سمت نخست وزیری بود.

مهمترین محور مذاکرات او در این سفر، تقویت همکاری ها با ایران برای مقابله با گروه های تروریستی در عراق بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها