بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کارلوس ته وز مهاجم تیم یوونتوس در پی شکست شب گذشته اعلام کرد که یوونتوس باید ذهنیت و نگرش خود را عوض کند.
تدبیر24: تیم فوتبال المپیاکو یونان چهارشنبه در هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا عملکردی قوی به نمایش گذاشت و مهمان خود یوونتوس ایتالیا را در گروه نخست این رقابتها با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

ته وز مهاجم یوونتوس خاطر نشان کرد یوونتوس برای به رسیدن به نتیجه دلخواه در لیگ قهرمانان باید طرز فکر خود را عوض کند.

ته وز در این باره گفت: ما باید چیزی را درون خودمان پیدا کنیم. باید به خاطر داشته باشیم که ما یوونتوس هستیم و قطعا برای باختن اینجا نیامدیم.

ته وز ادامه داد: باید این نگرش در سال جاری تغییر کند. یوونتوس همیشه اینگونه عمل کرده است. این تیم در سری آ و مبارزه در اروپا به خوبی عمل کردند. اگر بخواهیم تیم بزرگی شویم باید تغییر کنیم و به جرات می گویم که می توانیم تغییر کنیم.

وی افزود: این موضوع یک طرز فکر و نگرش است و فقط به خود ما بستگی دارد که آن را تغییر دهیم.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس نیز خاطر نشان کرد: در حال حاضر یوونتوس با وجود شکست برابر آتلیتکو مادرید و المپیکوس، از سه بازی ، سه امتیاز دارد. ولی بازیهای مهم خانگی را پیش رو داریم و مطمئن هستم که تیم من فرصت پیشرفت را دارد.

وی ادامه داد: ما در این بازی از نظر تکنیکی عملکرد خوبی نداشتیم و اجازه دادیم سه یا چهار ضد حمله داشته باشیم .

در نیمه دوم ما فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادیم و با نتیجه تلخی بازی را به پایان بردیم و برای نیمه اول متاسفم ولی هنوز فرصت های زیادی برای پیشرفت داریم.

آلگری همچنان به اشتباهات یوونتوس در به کنترل گرفتن بازی اشاره کرد و گفت: المپیکوس ما را تحت فشار قرار داد . ما در نیمه اول قوی بودیم بنایراین فقط از این جنبه می توانم تیمم را سرزنش کنم.

المپیاکو با این پیروزی شش امتیازی شد و هم امتیاز با اتلتیکومادرید اسپانیا نایب قهرمان اروپا در صدر جدول این گروه قرار گرفت.

یوونتوس نیز با سه امتیاز و هم امتیاز با تیم مالمو سوئد که چهارشنبه با نتیجه پنج بر صفر برابر میزبان خود اتلتیکومادرید شکست خورد ، در رده سوم قرار دارد.

منبع: ساکرنت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها