بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
رئیس هیئت مدیره مجتمع پتروشیمی زنجان گفت: برای خاتمه پروژه پتروشیمی زنجان که بیش از 96 ماه از وعده قرار گرفتن آن در مدار تولید سپری می‌شود، نیازمند تأمین اعتباری بالغ بر 350 میلیون یورو هستیم.
تدبیر24: حقانی‌نسب در جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره پتروشیمی زنجان با دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و هیئت همراه، با اشاره به این‌که از سال 85 که این پروژه کلنگ‌زنی شده است تا‌کنون شاهد پیشرفت 22 درصدی آن بوده‌ایم، افزود: این پروژه قرار بود طی 36 ماه خاتمه یابد، که این رقم به 96 ماه رسیده و هنوز نتوانسته‌ایم پاسخ‌گوی وعده‌ای که به 98 هزار سهامدار داده‌ایم، باشیم.

رئیس هیئت مدیره مجتمع پتروشیمی زنجان اظهار کرد: تاکنون برای این پروژه 23.6 میلیون یورو اعتبار هزینه شده و برای خاتمه آن نیازمند اعتباری بالغ بر 350 میلیون یورو داریم.

حقانی‌نسب ادامه داد: علی‌رغم رایزنی‌هایی که با مسوولان بانک ملی جهت تزریق ارز به این پروژه صورت گرفته، تاکنون این امر محقق نشده است. مقرر شده بود‌ د‌ر سال ۹۰ بانک ملی موافقت بانک مرکزی را برای ارایه مجوز انتشار ۱۰۰ میلیارد‌ تومان گواهی سپرد‌ه د‌ریافت کند‌ که متاسفانه این کار هنوز اجرایی نشد‌ه است.

این مسوول بیان کرد: د‌ر حال حاضر قریب به 100 هزار سهامد‌ار پتروشیمی زنجان د‌ر انتظار تحقق وعد‌ه‌ هستند‌ و چشم امید آنان به دولت است تا بتوانند به حقوق اصلی خویش دست یابند.

در این جلسه، حجت‌الاسلام و المسلمین "علی یونسی" اظهار کرد: قطعاً دولت تلاش خواهد کرد در رفع مشکلاتی که گریبانگیر این پروژه شده است، اقداماتی تسریع‌کننده داشته باشد.

دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بیان کرد: این پروژه با مشارکت صد درصدی مردم بدین‌جا رسیده و می‌طلبد که از این به بعد دولت با حمایت از آنان، پروژه را به مرحله مطلوب برساند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها