بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
فرمانده انتظامی ایلام گفت: 11 نفر از اشرار سابقه دار این استان با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر و به مقام های قضایی تحویل داده شدند.
تدبیر24: سردار 'علی دولتی' صبح پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: این افراد که دارای سوابق متعدد شرارت و ایجاد اعمال مجرمانه در طول سال های گذشته شده بودند، با تلاش نیروهای پلیس از هفته نیروی انتظامی تاکنون دستگیر شده اند.

وی با هشدار با اراذل و اوباش تاکید کرد: نیروی انتظامی اجازه هرگونه قانون شکنی و اعمال خشن را به افراد مجرم نخواهد داد و در صورت وقوع این اعمال با خاطیان به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد.

فرمانده ناجای ایلام وضعیت امنیتی استان را بسیار مطلوب توصیف کرد و یادآور شد: بدون شک این اقتدار در سایه تلاش های نیروهای نظامی و امنیتی و همراهی صادقانه مردم با خدمت گذاران آنها در نیروهای مسلح میسر شده است.

اسردار دولتی در بخش دیگری از سخنان خود به تحرک گروه تروریستی داعش در کشور های عراق و سوریه اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران موضعی شفاف در قبال فعالیت گروه های تکفیری در عراق و سوریه دارد.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته تعدادی از افراد تقاضای تجمع در حمایت از مردم کوبانی را داشتند که مورد موافقت مقام های ارشد استان قرار نگرفت ولی برخی رسانه های معاند در پی این مخالفت، اعلام کردند مسوولان استان ایلام با محکوم کردن حرکت داعش علیه مردم کوبانی مخالفند.

فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: دنیا به خوبی می داند که جمهوری اسلامی مخالف داعش و حامی مردم مظلوم سوریه و عراق است و اگر کسی بخواهد فرافکنی کند و موضوع را بد جلوه دهد نه تنها مردم نمی پذیرند بلکه دنیا هم این اتهامات را علیه ایران اسلامی نمی پذیرد.

دولتی بیان کرد: همه به خوبی شاهد حمایت های جمهوری اسلامی از مردم غزه، لبنان، عراق و سوریه از سال های قبل تاکنون هستند.

وی ایلام گفت: نیروی انتظامی در هر زمینه ای با بی قانونی برخورد کرده و موظف به جلوگیری از تجمعات غیرقانونی است اما بواسطه اینکه این تجمع در حمایت از مردم کوبانی بود، پلیس ملاحظاتی داشت و با تجمع کنندگان برخورد نکرد.

وی ادامه داد: تنها کسی که بانی این کار بوده باید جوابگوی عملکرد خود باشد، چرا که اقدام او غیرقانونی بوده و ایجاد بی نظمی در جامعه کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها