بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
حمله مسلحانه روز پنجشنبه گروهی از افراد مسلح به یک دستگاه خودروی حامل شیعیان متعلق به «جامعه هزاره» پاکستان در نزدیکی شهر کویته که در حال بازگشت به خانه بودند، دست کم هشت کشته برجا گذاشت.
تدبیر24: این حمله تروریستی علیه جامعه شیعیان پاکستان در آستانه فرا رسیدن ماه محرم رخ داده و نگرانی هایی را در خصوص امنیت پاکستان به ویژه شیعیان این کشور در ماه محرم ایجاد کرده است.

منطقه هزاره در ایالت بلوچستان پاکستان، منطقه ای شیعه نشین است و گزارش های حاکی است تمام قربانیان این حمله تروریستی، از شیعیان وابسته به «جامعه هزاره» هستند.

به گزارش پلیس، مسافران این خودرو از شهروندان عادی بودند که درحال بازگشت از خرید روزانه به خانه بودند.

پلیس همچنین اعلام کرده است این حمله تروریستی به دلیل آنکه جامعه شیعیان را هدف قرار داده است، می تواند ماهیت فرقه ای داشته باشد.

در روزهای اخیر شخصیت های مختلف سیاسی و دینی پاکستان ضمن هشدار نسبت به وقوع حملات تروریستی در ایام ماه محرم، از دولت و دستگاه های امنیتی پاکستان خواستند تدابیر لازم برای پیش گیری از این حملات اتخاذ شود.

نخست وزیر، رییس جمهوری و جمعی از شخصیت های سیاسی و مذهبی پاکستان حمله تروریستی امروز به افراد متعلق به جامعه هزاره را محکوم کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها