بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
سرمربی آرسنال از پیروزی تیمش در دیدار برابر اندرلخت خوشحال است. او می گوید شاگردانش شایسته پیروزی در این دیدار خارج از خانه بودند.
تدبیر24: آرسنال در هفته سوم دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کار سختی برابر حریف بلژیکی خود داشت اما در نهایت توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد . توپچی ها که در شب تولد آرسن ونگر به خانه اندرلخت رفته بودند ابتدا با یک گل عقب افتادند اما در ادامه توانستند دو گل بزنند تا پیروز این دیدار باشند.

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال، تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار می داند. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: می خواستیم در نیمه نخست بر بازی مسلط شویم و توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. تیم حریف به خوبی دفاع کرد و اجازه نداد تا بازیکنان ما فضا سازی کنند. تلاش کردیم تا در نیمه دوم دامنه حملات خود را افزایش دهیم و بیشتر فضا سازیی کنیم. گل بسیار بدی را دریافت کردیم و با این گل کار بر ما بسیار سخت شد.

او ادامه داد: بعد از دریافت این گل تلاش کردیم تا به بازی برگردیم و فشار خود را روی دروازه حریف افزایش دهیم. خوشبختانه بازگشت بسیار خوبی داشتیم و توانستیم دو گل ببه ثمر رسانیم و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوریم. آرسنال در این دیدار سخت توانست به پیروزی برسد چرا که بازیکنان این تیم روحیه پیروزی داشتند و نمی خواستند شکست خورند. این دیدار برای ما بسیار مهم بود چرا که می خواستیم شانس خود را برای صعود از این گروه زنده نگه داریم. ما الان با این پیروزی شانس صعود داریم و تلاش می کنیم تا در دیدارهای آینده خود هم به پیروزی برسیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان گفت: وقتی توپ و میدان را در اختیار داری اما نمی توانی گلی به ثمر رسانی و در نهایت تیمت بازی را واگذار می کند این بسیار دردناک و ناراحت کننده است. خوشبختانه در دیدار برابر اندرلخت این اتفاق برای ما نیفتاد و در نهایت توانستیم مزد بازی خوب خود را بگیریم. در لیگ برتر انگلیس چنین شرایطی را تجربه کرده ایم. آرسنال هر چند بازی بسیار خوبی را به نمایش می گذارد اما در نهایت نمی تواند پیروز میدان باشد و شکست می خورد. امیدوارم که دیگر این اتفاقات برای آرسنال نیفتد.

آرسنال با این پیروزی که به دست آورد 6 امتیازی شد و بعد از دورتموند 9 امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها