بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان از وجود 3500 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد.
تدبیر24: امیر رضا خادم در دیدار با استاندار کرمانشاه وجود 3500 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور را یک چالش بزرگ خواند و تاکید کرد: برای اتمام این پروژه ها بر اساس ارزش ریالی امروز به هشت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که از این مبلغ امسال تنها هزار میلیارد تومان در بودجه در نظر گرفته شده است.

خادم تصریح کرد: تاکنون 12 درصد از این مبلغ تخصیص یافته و پیش بینی می شود با روند کنونی و آغاز فصل سرما تا پایان سال مالی تنها 30 درصد این مبلغ هزینه شود.

وی افزود: به دلیل کمبود منابع مالی در اختیار در سالجاری بودجه در نظر گرفته شده برای هیئت های ورزشی تنها 250 هزار تومان بوده که رقم بسیار ناچیزی است و باید برای تامین هزینه های ورزشی در استانها به فکر منابع مالی جدیدی خارج از اعتبارات دولتی بود.

خادم تغییر کاربری قانونی بخشی از زمین های ورزشی بلااستفاده از نظر ورزش و ارزش افزوده بخشیدن به آنها را یکی از این منابع ذکر کرد و افزود: از این طریق می توان بخش زیادی از مشکلات مالی را مرتفع ساخت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ورزش کرمانشاه، گفت: ورزش کرمانشاه در 8 سال گذشته افول داشته، اما امیدواریم با تلاش های تیم مدیریتی جدید این وضعیت بهبود یابد.

خادم با اشاره به جایگاه ورزش استان کرمانشاه در رشته های انفرادی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های وزارت ورزش و جوانان متاسفانه ورزش کرمانشاه در سال 92 در گروه خود در جایگاه مناسبی نبوده و نسبت به سال قبل 4 پله نزول داشته است.

وی رویکرد تیم مدیریتی جدید ورزش استان را مناسب و روبه جلو خواند و تصریح کرد: با شناختی که از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و همکاران ایشان داریم، امیدواریم این روند بهبود یابد و ورزش استان به جایگاه گذشته خود بازگردد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان یکی از نیاز های اصلی ورزش استان برای حرکت در مسیر پیشرفت را تامین نیازهای مالی ذکر کرد و افزود: در استانهای مرزی که از نظر مبادلات تجاری با کشورهای همسایه ظرفیت های مناسبی دارند، می توان از محل درآمدهای بازارچه های مرزی امتیازهایی را برای حمایت از ورزش در نظر گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها