بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
معاون حقوقی وامورمجلس سازمان تامین اجتماعی کشور :
معاون حقوقی وامورمجلس سازمان تامین اجتماعی از برنامه ریزی حمایتی و تلاش برای تامین مسکن بازنشستگان فاقد مسکن زیر پوشش این سازمان خبر داد.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،عبدالرحمان تاج الدین در همایش تکریم از بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت : اجرای برنامه تامین مسکن سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان فاقد مسکن ،جدا از طرح های مسکن دولت در قالب مسکن مهر و دیگر طرح ها است .
وی ادامه داد : رفع دغدغه های بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی یکی از اهداف این سازمان است که در دولت تدبیر و امید به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است .
معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی به تأکید مدیر عامل این سازمان به منظور همکاری در روند اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت : اجرای کامل و مناسب این طرح می تواند مستمری بگیران و بیمه شدگان را از وابستگی به بیمه تکمیلی بی نیاز کند.
وی از تلاش برای اجرایی کردن قانون الزام درمان رایگان بازنشستگان و مستمری بگیران در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی خبرداد و گفت: در حال حاضر این قانون در بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی اجرا می شود که بر اساس آن تمامی خدمات درمانی و بستری به بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان ارائه می شود.
تاج الدین ابراز امیدواری کرد که با تعمیم این قانون به بیمارستان های دولتی ، دغدغه بیمه شدگان تامین اجتماعی در پرداخت هزینه درمان و بستری در این دسته از بیمار ستان¬ها رفع شود .
وی از مصوبه اخیر هیأت مدیره این سازمان در خصوص تخصیص اعتبار قابل توجهی درپرداخت تسهیلات به بازنشستگان خبرداد و گفت: البته تخصیص این اعتبار به معنای پرداخت این تسهیلات به تمامی متقاضیان نیست .
وی ادامه داد : سازمان تامین اجتماعی به دنبال خدمت به جامعه هدف خود است ودر این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.

مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران:
شرکای اجتماعی استان با سازمان تأمین اجتماعی تعامل مناسبی دارند
 مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه مصارف ما از منابع پیشی گرفته  تصریح کرد: تأمین اجتماعی استان در حال حاضر، 220 میلیارد تومان مطالبات معوقه دارد.
سید علی اصغر محمودی در همایش  تکریم بازنشستگان با بیان اینکه با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، فضای آرامی بر سازمان تأمین اجتماعی به وجود آمد، اظهار داشت: در حوزه های بیمه و درمان بین مجامع کارفرمایی و کانون بازنشستگی استحکام خوبی حاکم است و تعامل با اعضای کانون وجود دارد.
وی ادامه داد: مازندران، با دارا بودن 120 هزار نفر بازنشسته، در سطح کشور رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است و از مجموع 3 میلیون و 100 هزار نفر جمعیت استان، حدود 1 میلیون و 800 هزار نفر، معادل 58 درصد جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران:
طرح های درمانی متعددی در سازمان تأمین اجتماعی در حال اجرا است
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران در این همایش با اشاره به برنامه های دولت دربخش درمان گفت: تحول بنیادی درحوزه درمان اتفاق افتاد و با این تحول سازمان تامین اجتماعی به تبع آن، در آن مسیر حرکت می کند. 
دکتر محمد خورشیدی ، با بیان اینکه طرح پزشک خانواده در دو استان مازندران و فارس، در حال اجراست، اظهار داشت: مجری و محوریت این طرح بر عهده وزارت بهداشت است و تأمین اجتماعی در کنار آن به عنوان حامی حرکت می کند.
وی به ثمرات خوب طرح پزشک خانواده در آینده نزدیک اشاره و تصریح کرد: اعتباراتی که به روز پرداخت می شود، کمک می کند تا مسیررا از سمت و سوی درمان به سمت سلامت محوری ببریم.
دکتر خورشیدی اظهار داشت: طرح های توسعه¬ای در بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی خواهیم داشت تا بیمارستان ها و درمانگاه های نیمه کاره تا پایان سال به اتمام برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی تصریح کرد:در حال حاضر8 بیمارستان و14 مرکز درمانی سرپایی ملکی سازمان تأمین اجتماعی در استان مازندران به یک میلیون و 700 هزار بیمه شده خدمات درمانی ارائه می کنند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها