بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: بیش از 400تن انواع موادمخدر سنتی و صنعتی در نیمه نخست امسال از قاچاقچیان و توزیع کنندگان عمده کشف شده است.
تدبیر24: سردار «علیرضا اکبرشاهی» شامگاه جمعه در حاشیه دیدار با خانواده شهید «حمزه حاجی زاده» از شهدای مواد مخدر شهرستان آمل گفت: این در حالی است که طی پارسال در مجموع بیش از 570 تن انواع مواد مخدر با تلاش و همت نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی کشف شده بود.

وی با بیان این که به اعتراف خود دولت های همسایه ایران در سطح بیش از 290 هزار هکتار مواد مخدر کشت می شود، افزود: با ورود کشورهای اروپایی و آمریکا به افغانستان رشد کشت مواد مخدر در این کشور افزایش یافته است.

اکبرشاهی یادآور شد: تا پیش از آمدن این نیروها به افغانستان سطح زیر کشت و تولید موادمخدر در این کشور پایین بود اما اکنون تولید مواد مخدر در افغانستان به هشت هزار تن رسیده است.

مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از قربانیان مبارزه با مواد مخدر و در عین حال پیشگام است به نحوی که در این عرصه سرآمد کشورهای دنیا قلمداد می شود.

اکبرشاهی ادامه داد: متاسفانه قاچاقچیان، مواد مخدر از مسیر ایران به مقصد کشورهای اروپایی ترانزیت می کنند که سبب شده جوانان زیادی برای حفظ و حراست از میهن و مبارزه با سوداگران مرگ، جان خود را نثار کشور کنند.

وی با بیان این که عزم ملی در کشور برای ریشه کنی مواد مخدر وجود دارد، اضافه کرد: بنا به دستور وزیر کشور مبارزه بی امان با اشرار و بنیان های اقتصادی باندهای بزرگ مواد مخدر در اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

مدیر کل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: طرح جامعی برای مقابله جدی با مواد مخدر در دست تهیه است که مقدمات آن فراهم شده و به زودی به استان ها ابلاغ می شود.

اکبرشاهی در دیدار با خانواده شهید حاجی زاده که برخی مسوولان استانی نیز حضور داشتند، تاکید کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا افتخار بزرگی برای مسوولان است زیرا شهدای عزیز به ارزشی رسیدند که برای حفظ و امنیت کشور جان خود را تقدیم کردند.

وی گفت: مبارزه با سوداگران و فروشندگان مواد مخدر به عنوان یک جهاد بزرگ محسوب می شود و همه دستگاه ها باید در کنار نیروی انتظامی در این جهاد مشارکت داشته باشند تا بتوانیم این معضل بزرگ اجتماعی را در کشور ریشه کن کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها