بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
آذری
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می‌گوید تصمیم‌گیری درباره اضافه شدن یحیی گل محمدی به تیم ملی امید تنها بر عهده هیات مدیره است.
تدبیر24: سعید آذری درباره مباحث مطرح شده مبنی بر سرمربیگری یحیی گل محمدی در تیم ملی فوتبال امید، اظهار کرد: مواضع باشگاه ذوب آهن همواره حمایت از تیم‌های ملی در سطوح مختلف است، ولی در مورد این قضیه باید هیات مدیره تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهد.
او ادامه داد: ما همواره از تیم‌های ملی حمایت جدی را انجام داده‌ایم. نمونه آن هم در اختیار قرار دادن محسن مسلمان و احسان پهلوان به تیم ملی امید بود. سابقه تاریخی نیز نشان داده که با وجود ضرر کردن ذوب آهن از حمایت تیم‌های ملی، ولی باز هم این تیم اصفهانی همراه و همگام با تیم ملی بوده است.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان این که خوشحال می‌شویم سرمربی‌مان مدنظر فدراسیون فوتبال قرار گرفته، خاطر نشان کرد: البته تا این لحظه درخواست رسمی از سوی فدراسیون به دست ما نرسیده است. فراموش نکنیم که یحیی گل محمدی با رای حداکثری اعضای هیات مدیره انتخاب شده و جدا شدن او از ذوب آهن و رفتن به تیم ملی باید با رای حداکثری اعضای هیات مدیره باشد.
آذری اضافه کرد: در شرایط حاضر نیز ذوب آهن کم‌کم رویه خوبی را پیدا کرده و برای اضافه شدن یک سرمربی جدید و آوردن استراتژی متفاوت کمی دیر است. با این حال باز هم تاکید می‌کنم جدا شدن یحیی گل محمدی تنها در حوزه اختیارات من نیست و باید از سوی هیات مدیره در این زمینه تصمیم گیری شود.
او در بخش دیگری از این گفت‌وگو به عنوان نماینده و سخنگوی تیم‌های لیگ برتری در مورد مساله حق پخش، اظهار کرد: ما قطعا علاقه‌ای به راه ندادن دوربین‌ها به استادیوم ها نداشتیم، اما وقتی صدا و سیما حاضر به گفت‌وگو با نمایندگان تیم‌های لیگ برتری نشد، باید تبعات چنین اتفاقی را نیز بر عهده می‌گرفت.
آذری اضافه کرد: صدا و سیما مطمئن باشد در چالشی که به آن ورود پیدا کرده متضرر خواهد شد. این سازمان حداقل باید 600 دقیقه‌ برنامه جایگزین به جای پخش دیدارهای لیگ برتر داشته باشد و در بخش دیگری باید به فکر فشارهای اسپانسر‌ها برای پخش نشدن بازی‌های لیگ از تلویزیون باشد.
نماینده و سخنگوی باشگاه لیگ برتر در مساله حق پخش، خاطر نشان کرد: ما هم از پخش نشدن دیدارهای لیگ خوشحال نیستیم. قطعا پخش نشدن دیدارها سبب می‌شود که نتوانیم در مورد بازی‌ها نقد و بررسی خوبی هم داشته باشیم و اتفاقات داوری را بررسی کنیم.
آذری با ابراز امیدواری از ایجاد فرصتی برای مذاکره با صدا و سیما، افزود: متاسفانه تا این لحظه فرصتی در اختیار فدراسیون فوتبال و تیم‌های لیگ برتری قرار نگرفته تا بتوانیم با صدا و سیما مذاکره کنیم. با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تامین درآمدهای فوتبال از خود فوتبال باید راهکاری به وجود بیاید تا حق پخش تلویزیونی دیدارهای لیگ برتر از سوی صدا و سیما به تیم‌های لیگ برتری پرداخت شود.
آذری گفت: حتی اگر قرار باشد در این بین با ضرر 160 میلیارد تومانی به خاطر فسخ قرارداد با اسپانسر روبرو شویم، باز هم پای مواضع خود می‌ایستیم و اعتقاد دارم در این زمینه صدا و سیما ضرر بیشتری از فدراسیون و سازمان لیگ خواهد کرد. این یک چالش باخت – باخت برای صدا و سیما و فدراسیون فوتبال است و باید به فکر جایگزین سیاست برد – برد در این قضیه باشیم.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: من از آقای ضرغامی خواهش می‌کنم که فرصتی را در اختیار مدیران باشگاه‌های لیگ برتری قرار دهد و حرف‌های آنها را نیز بشنوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها