بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد:
تدبیر24: مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی می‌توانند در هر نقطه از کشور با مراجعه به نزدیک‌ترین کارگزاری تأمین‌اجتماعی نسبت به صدور، تجدید و تمدید اعتبار دفترچه درمانی خود اقدام کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهندس ابوالحسن پورحسینی اظهار داشت: با راه‌اندازی سرویس متمرکز صدور دفترچه درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و عملیاتی شدن آن در تمامی کارگزاری‌ها و شعب سراسر کشور، مراجعه بیمه‌شدگان به شعبه مبدأ بیمه‌ای خود ضروری نبوده و این امر در هر نقطه کشور توسط هریک از کارگزاری‌های رسمی سازمان تأمین‌اجتماعی قابل انجام است.
وی افزود: در راستای نیل به اهداف، سیاست‌ها و مأموریت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی مبنی بر خدمت‌رسانی غیر حضوری به بیمه‌شدگان، سرویس فوق از ابتدای خرداد ماه سال جاری راه اندازی و رسماً عملیاتی شد.
پورحسینی با اشاره با اینکه نرخ افزایش استفاده از این سرویس از آغاز بهره‌برداری تا کنون 837 درصد بوده است گفت: این موضوع مبین رشد 8 برابری بهره‌برداری بیمه‌شدگان سازمان از سرویس یاد شده طی 5 ماهه گذشته بوده است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها