بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بر اثر خستگی و خواب آلودگی از جاده خارج و واژگون شد.
تدبیر24: رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر واژگونی خودروی پژو در محور نیکشهر چابهار سه نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

محمدرضا کورسی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو در کیلومتر 200 محور نیکشهر چابهار بلافاصله همکاران برای بررسی وضعیت در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بر اثر خستگی و خواب آلودگی از جاده خارج و واژگون شد.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اثر شدت ضربه وارده سه نفر از سرنشینان خودرو فوت کردند و یک نفر مجروح شد.

وی گفت: با توجه به 2 طرفه بودن محورهای جنوب سیستان و بلوچستان، رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند حداکثر سرعت مجاز در جاده‌ها و سرپیچ‌ها را رعایت کنند، از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز شامل سرعت و سبقت غیرمجاز جلوگیری کرده  و هنگام رانندگی در محورها سرعت مطمئنه را رعایت و از عجله و شتاب در رانندگی جلوگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها