بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۸۴۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
ویژه محرم/ قسمت اول/ دغدغه مراجع پیرامون مداحی ها
موضوع قابل توجهی که در اظهارات اغلب مراجع عظام و علما دیده می شود، نگرانی آنان بابت ترویج سبکی از مداحی همراه با غنا است

تدبیر24:از دوران صفویه تا کنون شیوه های متفاوتی از مداحی و مدح اهل بیت علیهم السلام در کشورمان رایج شده است. شیوه هایی که برخی از آنها تا خارج از مرزها نیز رفته و طرفدارانی برای خود کسب کرده است. برخی دیگر از شیوه ها و سبک ها نیز انتقاد تند کارشناسان مذعبی و علما را به دنبال داشته است، در این شرایط شاید بد نباشد اگر توصیه های مراجع عظام و علما به مداحان را مرور کنیم.

به گزارش تدبیر 24، در بسته ویژه ماه محرم، به سراغ مداحی ها و محتوای کلام آنها رفته و توصیه هایی از زبان مراجع عظام و علما خظاب به این افراد آورده شده است. آنچه در جدول زیر آمده گرچه الزاما تمام نقطه نظرات مراجع و نیز نقطه نظرات تمام مراجع را در بر نمی گیرد اما محتوای تمامی آنها از سایت مراجع یا دروس خارج فقه آنان استخراج و بدون کوچکترین تغییر در اینجا بازنشر داده شده است.

موضوع قابل توجهی که در اظهارات اغلب مراجع عظام و علما دیده می شود، نگرانی آنان بابت ترویج سبکی از مداحی همراه با غنا است، بطوریکه قریب به اتفاق آنان ضمن تاکید بر پرهیز از چنین سبک هایی در مداحی خواستار اجرای سنتی مراسمات مذهبی و مداحی ها شده اند.










بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
2
ممنون
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
3
1
آیت الله سید حسن خمینی کیه؟
پاسخ ها
نور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
ایشون اجتهاد گرفتند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
0
0
والله افلح من طبر
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها