بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۷۶۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
جولان افراد ناشناس در خیابان های تهران
داستان لباس شخصی ها داستان جدیدی نیست اما به نظر می رسد تصویب یک فوریت طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بهانه ای برای این افراد شده تا دوباره قد علم کنند.
تدبیر24: «خانم موهاتو بکن تو» جمله ای که در شلوغی و ترافیک میدان ونک نگاهم را به سوی دو مرد با لباس و ظاهری تقریبا هم شکل جلب می کند. در روزهای اخیر دیده شده عده ای در خیابان ها و میادین اصلی تهران در حال تذکر دادن به افراد در زمینه پوششان هستند افرادی که هیچ نشانی از نهاد و ارگان مشخصی ندارند و معلوم نیست از سوی کدام سازمان ماموریت دارند و هدایت می شوند افرادی که تنها مشخصه شان کت و شلوارهای هم رنگ است.
لباس شخصی های جدید هیچ نشانی ندارند،تنها مشخصه آنها کت و شلوارهایی است که بر تن کرده اند،هیچ سازمانی و نهادی هم اطلاعی از آنها ندارد! یکی از مسوولان نیروی انتظامی در پاسخ پیگیری های خبرنگار ما می گوید نیروی انتظامی از فعالیت این افراد هیچ اطلاعی ندارد مواردی در این خصوص گزارش شده در حال بررسی موضوع هستیم و تا پایان این هفته نتیجه مشخص و اعلام می شود اما به احتمال زیاد این افراد از ستاد احیای امر به معروف هستند.
پیگیری از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هم بی نتیجه می ماند مدیر روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هم می گوید: اطلاعی از این موضوع ندارم و این افراد را نمی شناسم چرا که فعالیت ما محدود به امور فرهنگی است و کار اجرایی در این خصوص انجام نمی دهیم .
قانون می گوید که رفتارهای اجرایی در هر زمینه باید بر اساس مقررات و زیر نظر نهادهای حاکمیتی و با مجوز صورت گیرد اما رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور هم اطلاعی از این افراد ندارد و در پاسخ می گوید تاکنون از سوی هیچ گروه، حزب و تشکل سازمان یافته درخواستی در این زمینه نبوده و مجوزی هم از سوی وزارت کشور صادر نشده است.
اما حمید محتشم دبیر کل انصار حزب الله در پاسخ به این سوال که این افراد از سوی این گروه ماموریت دارند یا نه؟ در حالی که تلاش می کند نه تائید کند و نه تکذیب، تنها می گوید:برای جلوگیری از قیل و قال تصمیم گرفته ایم که مصاحبه نداشته باشیم. او در پاسخ به همه سوالاتمان تنها همین جمله را می گوید ولی نمی خواهد ارتباط مردان کت و شلواری با انصار حزب الله را تایید کند.او همان کسی است که چند قبل اعلام کرد اعضای گروهش برای امر به معروف به خیابان ها می آیند، خبری که جنجال های بسیاری را در پی داشت و باعث واکنش جدی و قاطع وزارت کشور و نیروی انتظامی و البته اعتراض افکار عمومی شد.
نتیجه پیگیری ها مشخص است لباس شخصی ها بازگشته اند گروهی که تابع هیج قاعده و قانونی نیستند. داستان لباس شخصی ها داستان جدیدی نیست اما به نظر می رسد تصویب یک فوریت طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بهانه ای برای این افراد شده تا دوباره قد علم کنند
رئیس خانه احزاب معتقد است که اینگونه اقدامات خلاف قانون موجب سلب آرامش جامعه می شود و منکر بزرگی ست که این افراد انجام می دهند. امر یعنی دستور دادن و دستور نیز بر عهده حکومت است و هیچ فردی نمی تواند با هر عنوانی در کار حکومت دخالت کند و موجب هرج و مرج شود و شرایط را برای سودجویان هموار کند.
به اعتقاد وی نظم و امنیت اجتماعی بزرگ ترین معروف است به همین دلیل باید فعالیت افراد بدون مجوز و شناسنامه گرفته شود چرا که اینگونه اقدامات تنها نظم و آرامش جامعه را مختل می کند وقتی مراکز تبلیغی فراوانی داریم که می توانند با کار فرهنگی در این موارد ورود کنند لزومی به این دست اقدامات خودسرانه نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
0
وقتی نی... به دستور دولت نتواند کار کند لباس شخصی ها به میدان میایند ولی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
4
6
چرا بی ربط می گید؟ انگ و برچسب می زنید؟ مگر ما شیعه امام حسین نیستیم؟ مگر از واجبات دین امر به معروف نیست؟ مگر امام حسین علیه السلام شهید امر به معروف نیست؟ مگر آقای خامنه ای از ترک این موضوع بارها گلایه نکرده اند؟
برچسب های این چنینی آن دنیا جواب دارد. از امام حسین خجالت بکشیم که عزای او را اقامه می کنیم اما راه او را و پیروان او را انکار. مگر یزید و شمر یکشبه یزید و شمر شدن؟ از عاقبت این قبیل قلم های بی محابا که به فروع دین می تازند بترسید که خداوند عقاب سختی را در نظر می گیرد. در گناهان دیگران شریک می شوید که نگذاشته اید با امر به معروف متوجه اشتباه شان بشوند! و در گناه حمله به آمران به معروف شریک می شوید به این شکل که تشجیع می کنید. مگر روز عاشورا همه با شمشیر با امام می جنگیدند؟ برخی هو می کردند و جنجال! گناه آنها اصلا کم نیست. از خدا بترسید. از خدا بترسید.
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
1
4
دوستانی که دایما قیام امام حسین ع را گوشزد میکنند. امام حسین برای امر به معروف و نهی از منکر حکومت ظالم و قصب حکومت توسط یزید قیام کرد. در جامعه ما متاسفانه تنها نهی از منکر معنی به مبارزه با بدحجابی میشود. که مهم تر از ان نهی از منکرات ...است که باعث تضعیف پایه ها و اصول فکری و مذهبی مردم می شود.
اگر کسی ذره ای اشنایی با جامعه ایران داشته باشد خواهد فهمید که محدود ساختن امر به معروف و نهی از منکر به حجاب ...نقض غرض و اثر معکوس دارد و فاصله فکری بین اقشار جامعه را شدیدتر می کند.
مردم در انتخابات بعدی جواب مجلسی را که خلاف نظر مردم حرکت میکنند و دنبال خواسته های ..هستند، خواهد داد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
عجله نکن
به انتخابات هم میرسیم
مردم باز هم میزنند توی دهن فتنه
الناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
7
1
دم امران به معروف گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
0
7
خانم موهاتو بكن تو خ خ خ خ خ خ خ خ
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
آفرین به غیرتت
خیلی دوستت دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
1
3
تازه دهه اول محرم رو پشت سر گذاشتیم
مگه بغیر از این بوده که امام حسین ع خون مبارکش رو برای امر به معروف داد مگه بغیر از اینه که همه ما برمون واجبه این فریضه الهی چرا یک نفر که پیدا میشه که داره به این فریضه عمل میکته بهش انگ میزنید و تهمت و......
چرا یکبار از انجام این فریضه حمایت نمیکنید میگید این نوع انجام دادن این فریضه بده خیلیم خوب یه مدل شما رو کنید نه کلا بزنیدش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
تدبیر24 و حمایت از امر بف معروف؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
0
1
این همه مشکلات آموزشی ودرمانی در جامعه وجود دارد اینها منکر نیست خب سر مردم باید یک طوری گرم بشود تا بعضی از آقایان جی بگم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها