بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۸۸۸۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
با عدم رای اعتماد نمایندگان:
محمود نیلی احمد آبادی سومین وزیر معرفی شده برای این وزارت خانه طی یک سال گذشته بود که پس از استیضاح رضا فرجی دانا برای تصدی مسولیت وزارت علوم معرفی شده بود.
تدبیر24: محمود نیلی احمد آبادی با نظر منفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از راهیابی به طبقه چهاردهم ساختمان وزارت علوم بازماند و این وزارت خانه بازهم با سرپرست اداره خواهد شد.
با پایان زمان رای گیری مشخص شد که نمایندگان مجلس با 79رای  موافقٰ، 160رای  مخالف و 7رای  ممتنع  از مجموع 246 رای به محمود نیلی احمد آبادی اعتماد نکردند.
محمود نیلی احمد آبادی سومین وزیر معرفی شده برای این وزارت خانه طی یک سال گذشته بود.رییس جمهور در دفاع از نیلی خواهان رای فراجناحی نمایندگان به نیلی شده بود. سوابق سیاسی نیلی مهم ترین ایراد نمایندگان مخالف به وزیر پیشنهادی علوم بود. رییس جمهور حق دارد که سه ماه دیگر این وزارت خانه را با سرپرست اداره کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
5
3
الله اکبر!!!!!!!!!!!!!!!!

مرگ بر فتنه گران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
2
3
اکبریان (نماینده مخالف): وزارت علوم در دولت یازدهم به جای مدیریت تنها به دنبال جریان‌های خاص بوده است

نماینده مردم کرج در مجلس و مخالف وزیر پیشنهادی وزارت علوم گفت: وزارت علوم در دولت یازدهم به جای مدیریت تنها به دنبال جریان‌های خاص بوده است.
نبویان نماینده مخالف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
2
3
نبویان (نماینده مخالف): سوابق دخالت نیلی در فتنه موجود است/ معاون وی با نامحرم دست می‌داد

نماینده مردم تهران گفت: دانشگاه وقتی می تواند تحول عظیمی را ایجاد کند که نخبگان و اساتید دانشگاه در آرامش به تولید علم بپردازند، آرامش لازمه اساسی تولید علم است و اگر برخی با کارهای سیاسی آن را به هم بزنند خیانت است.
نماینده بوکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
1
2
وزیر پیشنهادی به طور روشن درباره فتنه اظهارنظر کند/گویی برنامه نیلی به دست برخی مخالفان نرسیده است

نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: از نیلی احمدآبادی می‌خواهم به طور واضح موضع خود را نسبت به فتنه روشن کند تا آنها که کمر همت برای زمین زدن دولت بسته‌اند، موفق نشوند.
نمایندگان مجلس در جلسه رای اعتماد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
0
3
SNN.IR
10:1 چرا باید به اسم اعتدال طوری عمل کنیم که آرامش در دانشگاه از بین برود/ دانشگاه جای میدان دادن به جناح‌‌های مختلف نیست

نماینده مردم بوشهر گفت: چرا ما باید به نام اعتدال میدان را بر نیروهای ارزشی ببندیم در حالی که باید جا برای این نیروها همواره وجود داشته باشد و نباید انسان های متدین را از میدان عمل خارج کنیم که متاسفانه امروز شاهد آن هستیم.



10:38 نادران (نماینده مخالف): آقای روحانی اگر نیلی گزینه اصلی است پس چرا از قبل آتش تهیه درست کردید/ آقای نیلی امتیاز و برتری شما بر فرجی دانا چیست؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس‌جمهور بورسیه‌ها چه ربطی به فرجی دانا داشت؟ همان موقع شنیدیم که گفتند اگر فرجی را استیضاح کنید بدتر را می‌آوریم و اتفاقاً در این مورد صادق بودید. دولت راستگویان یعنی همین.



10:42 جایگاه علمی نیلی در کنار سابقه انقلابی و تجربه مدیریتی‌اش می تواند به وزارت علوم کمک کند/ آقای نادران احتمالا از رجال الغیب هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی: برخی به سوابق نیلی ایراد گرفتند اما خیلی از کسانی که در وزارت علوم بودند و در کسوت وزیر قرار گرفتند سابقه ای نداشتند ولی وزیر شدند.



11:3 لاهوتی (نماینده موافق): سکوت در مقابل فتنه به معنای همکاری با فتنه نیست/ این درست نیست که ما چهار میلیون دانشجو را سرگردان بگذاریم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همه مخالفان اذعان داشتند که نیلی در مقابل فتنه سکوت کرده اما سکوت در مقابل فتنه به معنای همکاری با فتنه نیست.



11:6 من وزیر پیشنهادی وزارتخانه‌ای هستم که بیش از ۴ میلیون دانشجو دارد
گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: من وزیر پیشنهادی وزارتخانه‌ای هستم که بیش از 4 میلیون دانشجو دارد و دوستان مستحضر هستند که نیروی کار سرمایه و منابع زیرزمینی امروز
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها