بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
سرمربی تیم فوتسال زنان ملی حفاری
سرمربی تیم فوتسال زنان ملی حفاری اهواز گفت : هدف فعلی ما کسب عنوان قهرمانی نیم فصل است و برای تحقق این هدف باید در شهرآورد جمعه تیم پالایش نفت آبادان را شکست دهیم.
تدبیر24: تیم های ملی حفاری اهواز وپالایش نفت آبادان روزجمعه (9 آبان ماه ) در جریان هفته ششم رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف هم خواهند رفت.
فروزان سلیمانی که تیمش طی سه فصل گذشته عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر راازآن خود کرده است،گفت:بازی مقابل تیم پالایش نفت آبادان برای تیم ما فرقی با سایر تیم ها ندارد،زیرا بازیکنان ما در برابر همه حریفان با تمام قدرت و انگیزه بالا به میدان می رود.
مربی تیم ملی فوتسال زنان ایران ادامه داد:البته بازی مقابل پالایش نفت آبادان سخت است، بویژه با حساسیتی که در سطح استان و شهر اهواز دارد اما ما فقط با هدف کسب سه امتیاز مقابل این تیم به میدان می رویم.
وی درخصوص آمادگی بازیکنان از نظر فنی و فیزیکی گفت: واقعیت این است که تیم امسال یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ بسته شد و لذا نتوانستیم بازیکنان زیادی جذب کنیم و ازسوی دیگر ما چهار بازیکن که جزو مهره های خوب تیم بودند را نیز ازدست دادیم و در این نیم فصل با 10 بازیکن در رقابت ها حضور داریم.
سلیمانی گفت: فرزانه توسلی و زهره میثمی دو ملی پوش تیم ما به ترتیب به تیم های دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان رفته اند و دو بازیکن بومی نیز از تیم جدا شده اند و در مقابل ما فقط سه بازیکن جذب کرده ایم.
به گفته سلیمانی، طناز آرمات، فاطمه خورینگ و نسترن مقیمی سه بازیکن جدید تیم ملی حفاری اهواز هستند.
وی تصریح کرد: متاسفانه نسترن مقیمی آسیب دیدگی دارد و تا فصل دوم نمی تواند برای تیم به میدان برود ضمن اینکه چند بازیکن مصدوم دیگر نیز داریم.
سلیمانی درخصوص تیم پالایش نفت آبادان نیزگفت: اگرچه این تیم نسیمه غلامی، فاطمه شریف و سارا شیربیگی را از دست داده است ، اما در این فصل سهیلا ملمولی و زهره میثمی را در اختیار دارد.
وی اضافه کرد: تصور می کنم برنامه تیم پالایش نفت در بازی فردا این است که توپ ها را به ملمولی برسانند ، زیرا وی امسال زوج خوبی چون میثمی دارد ، بنابراین بازیکنان ما مدیریت خوبی در بازی داشته و از فرصت ها نهایت استفاده را کرده و بسیار کم خطا بازی کنند.

**مربی تیم ملی فوتسال زنان: تیم ملی توان کسب قهرمانی را دارد
سلیمانی در خصوص روندآماده سازی تیم ملی فوتسال گفت: این تیم ملی تاکنون تمرینات خوبی داشته و این توانایی را دارد که عنوان قهرمانی آسیا را در جام ملت های آسیا کسب کند.
وی درخصوص امکان لغوحضور تیم ایران در مسابقه جام جهانی کوچک نیز گفت: من هم دراین خصوص مطالبی شنیده ام اما امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی به منظور کسب جایگاه قهرمانی در آسیا امکان حضور تیم ملی در این رقابت ها را فراهم کنند.
این مربی ادامه داد: با نظر شهناز یاری سرمربی تیم ملی در خصوص اهمیت حضور در جام جهانی کوچک موافقم، زیرا دو بازی مقابل روسیه برای تیمی که بازیکنان جوان دارد و زمان زیادی از آخرین حضورش در رقابت های آسیایی می گذرد ، بسیار کم است.
سلیمانی گفت: حضوریا عدم حضورتیم ملی در جام جهانی بستگی به سیاست های فدراسیون دارد،اما حتی مسافت زیاد این سفر نباید مانع از رویارویی با تیم های قدرتمندی چون برزیل ، اسپانیا ، پرتغال و ژاپن شود زیرا ما در مواجهه با این تیم ها می توانیم ضعف های بازیکنان و تاکتیک هایمان را شناسایی کرده و تا جام ملت ها آنان را برطرف کنیم .
وی بازیکنان تیم ملی فوتسال را بسیار باانگیزه و توانمند دانست و افزود: حالا به فرض اینکه حضور ایران در این رقابت هالغو شود،خوب است فدراسیون چند بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی در نظر بگیرد که بازی با تیمی چون ژاپن یا دو تیم اروپایی می تواند این تیم رابرای جام ملت های آسیابه آمادگی مطلوب برساند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها