بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
تصمیم آمریکا برای قرنطینه 12 سرباز این کشور در بازگشت از ماموریت خود در شهر ابولا زده لیبریا در پایگاهی نظامی در نزدیکی شهر'ونیز' ایتالیا، زنگ هشدار را در این کشور به صدا در آورد.
تدبیر24: تصمیم وزارت دفاع امریکا (پنتاگون) برای قرنطینه کردن این سربازان در پایگاهی در ایتالیا و خودداری از قرنطینه آنها در داخل آمریکا، به موضوعی جنجال برانگیز بدل شد.

مقام های ایتالیایی می گویند با توجه به خطری که شهروندان این منطقه را تهدید می کند، آمریکا نباید این سربازان را در این شهر قرنطینه می کرد.

به گفته آنها، صرف نظر از اطلاعات محدود مسوولان آمریکایی درباره وضعیت سلامت این سربازان که نگرانی هایی را برانگیخته، آنها ممکن است در تماس با سایر سربازانی باشند که از غرب آفریقا باز می گردند.

پنتاگون روز دوشنبه اعلام کرد: نظامیان آمریکایی که از ماموریت برای مبارزه با همه گیری ابولا از غرب آفریقا برمی گردند، برای احتیاط، از این به بعد در پایگاه آمریکایی ویچنزا در ایتالیا برای 3 هفته قرنطینه می شوند.

براساس این اعلام، 'داریل ویلیامز' فرمانده نظامیان آمریکایی به همراه 11 نفر از نیروهایش که به تازگی از ماموریت خود در لیبریا بازگشته اند، به مدت 21 روز در پایگاه 'ویچنزا' قرنطینه می شوند.

انتظار می رود گروه دیگری متشکل از 35 سربازی که امروز چهارشنبه از ماموریت خود در غرب آفریقا باز می گردند در پایگاهی در شمال ایتالیا قرنطینه شوند.

شیوع بیماری مهلک ابولا در غرب آفریقا تاکنون جان حدود 5 هزار نفر را گرفته است. راهکارهای دولت 'باراک اوباما' رئیس جمهوری آمریکا در مقابله با این بیماری تاکنون انتقادهایی را از عملکرد وی برانگیخته و به ابزاری برای اعمال فشار جمهوری خواهان در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره بدل شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها