بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
والدین دانش آموزان دبستان پسرانه ضیایی (امام خمینی) درفول در اعتراض به غیر انتفاعی شدن این مدرسه به رغم آغاز سال تحصیلی دست به تجمع اعتراضی زدند.
تدبیر24: بیش از 50 نفر از والدین دانش آموزان دبستان ابتدایی ضیایی (امام خمینی) صبح چهارشنبه در اعتراض به غیر انتفاعی شدن این دبستان در محل اداره آموزش و پرورش دزفول تجمع کردند.

تجمع کنندگان سپس به نمازخانه مدیریت آموزش و پرورش دزفول راهنمایی شده و نمایندگان آنها با مدیر آموزش و پرورش دزفول به گفت و گو نشستند.

' غلامرضا نصرالله پور ' مدیر آموزش وپرورش دزفول به معترضان گفت:این اقدام در راستای بخشنامه آموزش و پرورش صورت گرفته که باید عملی شود اما از آنجا که پیش از آغاز سال تحصیلی اطلاع رسانی نشده لذا در سال تحصیلی جاری از دانش آموزان بابت ثبت نام هزینه ای دریافت نخواهد شد.

'غلامرضا نصراله پور' در این خصوص قول مساعدت و همکاری با خانواده دانش آموزان را داد.

والدین دانش آموزان دبستان ضیایی دزفول پس از سخنان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و قول مساعد وی به تجمع خود پایان دادند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها