بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
'رجب طیب اردوغان' همزمان با سالروز بنیانگذاری ترکیه نوین، پس از گذشت 91 سال محل کاخ ریاست جمهوری ترکیه را تغییر داد و کاخ جدید را افتتاح کرد.
تدبیر24: اردوغان، همزمان با سالروز بنیان گذاری ترکیه نوین، محل کار جدید خود را نیز به صورت رسمی افتتاح کرد. کاخ جدید ریاست جمهوری، کاخی به رنگ سفید و بسیار باشکوه است که مخالفان اردوغان آن را 'غیرقانونی' و 'مخالف با سنت های جمهوری ترکیه' ارزیابی کرده اند.

همه روسای جمهوری ترکیه در 91 سال گذشته و زمان تاسیس جمهوری ترکیه، در کاخ 'چانکایا' فعالیت کرده بودند.

رسانه ها و مردم ترکیه در جریان احداث کاخ جدید ریاست جمهوری به دلیل سفید بودن این بنا به آن نام 'کاخ سفید' داده اند، ولی در کارت دعوت رسمی امروز از این ساختمان به عنوان کاخ ریاست جمهوری یاد شده است.

تزئینات این کاخ برگرفته از عناصر معماری عثمانی و سلجوقی است.

وجود سالن های کنفرانس ضدشنود، مراکز فرماندهی مقاوم در برابر حملات اتمی و محل فرود بالگرد از جمله ویژگی های این کاخ می باشد.

گفته می شود که این کاخ در برابر حملات موشکی مقاوم و صفحه هایی برای استفاده از انرژی خورشیدی و سیستم جمع آوری و استفاده از آب باران از دیگر ویژگی های آن است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها