بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۹۰۵۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
منتقدین
وزیر پیشین اطلاعات گفت: با دقت در فضای رسانه‌ای به وجود آمده توسط دشمنان و بررسی نکات پشت صحنه این موضوع می‌فهمیم یک توطئه برنامه‌ریزی شده توسط عاملان خارجی و داخلی، برای مقابله با امر به معروف و نهی از منکر بوده است
تدبیر24: منتقدین -حجت الاسلام حیدر مصلی چهارشنبه شب در جمع عزاداران حسینی در حسینیه ثارالله خرم‌آباد گفت: فتنه‌گران با اینکه از باطل بودن راهشان آگاه بودند، بر مواضع‌شان پافشاری کردند.
وی عنوان داشت: افرادی که در فتنه 88 نقش داشتند و یا ساکت بودند، حق و باطل را به خوبی می‌شناختند و می‌دانستند کار باطل را انجام می‌دهند، ولی به خاطر منافع خودشان بر روی حرف خود ماندند و بر ایجاد فتنه پافشاری کردند.
مصلحی افزود: بعضی‌ها به اشتباه فتنه‌گران را با حر مقایسه می‌کنند و معتقدند، با توبه می‌توان آنها را بخشید، این در حالی است که فتنه 88 بزرگ‌ترین ضربه اقتصادی را به کشور وارد کرد و باعث شد نخستین تحریم در سازمان ملل علیه ایران تصویب شود و ضربه‌ای جبران‌ناپذیر بر اقتصاد ایران وارد شود که مسلما با توبه این افراد جبران نمی‌شود؛ به این ترتیب مقایسه توبه حر با فتنه‌گران امکان‌پذیر نیست، چراکه حر تمام مراحل توبه را گذراند و اشتباه خود را اصلاح و جبران کرد.
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به هدف قیام امام حسین (ع) در اجرای امر به معروف و نهی از منکر گفت: محور بقای دین، امر به معروف و نهی از منکر است ولی متاسفانه وقتی قانون امر به معروف و نهی از منکر به مجلس برده می‌شود، شاهد بروز حوادثی چون اسیدپاشی‌های اخیر هستیم که با دقت در فضای رسانه‌ای به وجود آمده توسط دشمنان و بررسی نکات پشت صحنه این موضوع می‌فهمیم یک توطئه برنامه‌ریزی شده توسط عاملان خارجی و داخلی، برای مقابله با امر به معروف و نهی از منکر بوده است.
مصلحی اضافه کرد: خواسته این گروه‌ها این است که از قانونی شدن این مبحث که از خواسته‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، جلوگیری کنند و یقینا پشت پرده این جریان، سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس قرار گرفته‌اند و آن را هدایت می‌کنند.

منبع: رجا نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
3
4
اقای مصلحی انکه بایدتوبه کند ......هستند . هر که ...سلام علیک می کند .است . روزی می رسد تنها دلیل مسلمانی ... ..که در 88انجام شد و تو انرا درک ن.. . خداوند دروغ گو یان و متقلبان را رسوا می کند هما نطور ... .فضا را پر کرده است .
متنفر از اصولگرایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
2
3
سلام بر ... حالت خوبه ..
متنفر از اصولگرایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
3
4
واقعا در تعجبم چطور این ...وزیر اطلاعات شد؟
پاسخ ها
متنفر از ضد ولایت فقیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
این همان وزیر است که ریگی جنایت کار را دستگیر کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
3
4
آفرین برآقای مصلحی
بخدا قسم به پیر به پیغمبر
به قول رییس جمهور والله تاالله بهالله حر توبه کرد ولی این فتنه گرها هنوز توبه نکرده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
2
2
مصلحی:سرویس جاسوسی انگلیس پشت جریان اسیدپاشی اصفهان است
وزیر سابق اطلاعات گفت: پشت‌صحنه فضای سنگین رسانه‌ای که پس از اسیدپاشی‌های اصفهان راه‌اندازی شده، توسط سرویس جاسوسی انگلیس (ام‌آی۶) طراحی شده تا جلوی تصویب قانون امر به معروف در مجلس گرفته شود.
http://roozno.com/fa/news/102222
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
2
3
روحانیون و مبلغین باید مراقب باشند در حین سخنرانی، مرتکب گناهان زبانی و به خصوص غیبت، تهمت یا شایعه سیاسی نشوند، و در برابر گناهان دیگران واکنش مناسب نشان دهند، وگرنه از قبح این گناهان بزرگ نزد مردم کاسته شده و آنان نیز با توجیهاتی نظیر غیبت و تهمت سیاسی، به گناهان زبانی مبتلا می گردند.
abcdef
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
2
1
و باز هم ...حاج حیدر مصلحی.............!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها