بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون والیبال ؛
رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون والیبال گفت : پرداخت نشدن پاداش ملی پوشان والیبال ایران از سوی فدراسیون بین المللی این رشته به دلیل مشکلات ناشی از تحریم های مالی است.
تدبیر24: صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پاداش ملی پوشان والیبال ایران از سوی فدراسیون بین المللی این رشته به دلیل پرداخت نشدن حق پخش 350هزار دلاری لیگ جهانی از سوی صدا و سیما، بلوکه شده است.
هومن باقری  افزود : پرداخت پاداش ملی پوشان والیبال به ایران وحق پخش ازسوی صدا و سیما به فدراسیون بین المللی ربطی به یکدیگر ندارند که فدراسیون بین المللی بخواهد پاداش ایرانی ها را به این دلیل بلوکه کند.
رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون والیبال تصریح کرد: مطالبات فدراسیون والیبال ایران از فدراسیون بین المللی این رشته بابت حضور در لیگ جهانی سال 2013 نیز به دلیل مشکلات تحریم ها پرداخت نشده است، در صورتی که حق بخش سال 2013لیگ جهانی به مبلغ 250هزاردلار از سوی صدا و سیما پرداخت شده است.
وی گفت: البته حق پخش لیگ جهانی سال 2014 به مبلغ 350 هزار دلار تاکنون ازسوی صدا وسیما به فدراسیون بین المللی پرداخت نشده و این سازمان چهار ماه تاخیربه رغم مفاد قرارداد در پرداخت حق پخش داشته است که اگر این روند ادامه یابد، حضور ایران درلیگ جهانی سال 2015نیز با مشکل جدی روبرو خواهد شد.
رییس کمیته بین الملل فدراسیون والیبال درباره نحوه دریافت طلب ایران از فدراسیون بین الملل این رشته ورزشی گفت: نکته نخست در این باره این است که این طلب تنها بابت پاداش بازیکنان نیست بلکه حق حضور ایران در مسابقات مختلف مانندلیگ جهانی،قهرمانی جهان وسایررقابت هایی که زیرنظر فدراسیون بین المللی برگزار می شود، است.
وی تصریح کرد: تاکنون در چند مورد با هماهنگی فدراسیون بین المللی والیبال برخی هزینه هایی که ایران باید پرداخت کندمانند هزینه های نفرات و یا بازیکنان اعزامی بیشترازپروتکل، مابه التفاوت تغییر بلیت کاروان اعزامی ایران از اکونومی با بیزینس کلاس و غیره از مبلغ طلبکاری ایران برداشت می شود، اما در کل به دلیل مشکلات تحریم ها نتوانستیم به صورت نقدی و یا واریزطلب ایران را دریافت کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها