بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۹۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
حمید رسایی نماینده مردم تهران پس از خروج از دادگاه انقلاب گفت که برای رساندن نامه‌ 110 نماینده مجلس به قاضی پرونده مهدی هاشمی به دادگاه انقلاب آمده است.
تدبیر24: حجت‌الاسلام حمید رسایی در جمع خبرنگاران درباره علت حضورش در دادگاه انقلاب گفت: نامه‌ای که 110 نفر از نمایندگان آن را امضاء کرده بودند به قاضی محترم پرونده تحویل دادم.

وی گفت: طبیعتاً ما مسیر این پرونده و فشارهایی که صورت می‌گیرد را رصد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دادستان کل کشور (دادستان وقت) چندین بار بر وجود فشارهایی در رابطه با این پرونده تأکید کرده است، افزود: ما مطمئن هستیم قوه قضاییه به جد کار خود را انجام می‌دهد، ولی بالاخره گاهی قرائنی دیده می‌شود که برخی دستگاه‌ها تحت تأثیر این فشارها قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مجلس وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهد، افزود: به همین منظور کمیته‌ای وظیفه مراقبت و رصد کردن اقدامات دستگاه‌ها در رابطه با این پرونده را به عهده دارد.

رسایی در پاسخ به سؤالی درباره درخواست وکلای مهدی هاشمی برای مناظره با نمایندگان مجلس گفت: مناظره چیز خوبی است و من اعلام آمادگی می‌کنم اما نه با وکلا بلکه با خود مهدی هاشمی. وکلا بابت هر قدمی حق‌الوکاله می‌گیرند بنابراین طبیعی است که بازارگرمی کنند.

وی گفت: پرونده‌ای که وثیقه 10 میلیاردی دارد طبیعتاً حق‌الوکاله بیشتری به بار می‌آورد؛ لذا ما نمی‌خواهیم برای حق‌الوکاله ایشان بهانه جدیدی درست کنیم.

رسایی با انتقاد از شیوه حضور مهدی هاشمی در دادگاه انقلاب گفت: هیچ مجرم عادی‌ای با ماشین به صورت ویژه وارد دادگاه نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
2
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست.........
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها