بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
مشاور هیئت مدیره و دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی راهبردی سازمان تأمین‌اجتماعی:
همایش منطقه‌ای برنامه‌ریزی عملیاتی با شعار "به پشتوانه اندیشه فردا را اراده می‌کنیم" در تبریز برگزار شد.
تدبیر24: به گزارش اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، فرشید یزدانی، مشاور هیئت مدیره و دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی راهبردی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این همایش، بر پایداری مدیران در اجرای برنامه راهبردی تأکید کرد و افزود: این پایداری در مدیران ارشد سازمان وجود دارد و شورای برنامه‌ریزی راهبردی با دستور مدیر عامل سازمان فعالیت خود را آغاز کرده و گزارش‌های خود را به طور مستمر ارائه می‌دهد.
وی هدف از برنامه‌ریزی عملیاتی را آگاهی رسانی از اقدامات صورت گرفته، آماده سازی برای گام‌های اجرایی، ایجاد هماهنگی و هم‌راستایی در اجرای برنامه و جلب مشارکت حداکثری در اجرای برنامه دانست و افزود: با توجه به گستره وسیع فعالیت سازمان تأمین‌اجتماعی جلب مشارکت مخاطبین و ایجاد هم‌راستایی و هم‌افزایی سازمانی بسیار موثر خواهد بود.
مشاور هیئت مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه برنامه‌ریزی راهبردی تلاشی برای اتخاذ تصمیم‌های مناسب وتلاش برای ایجاد تناسب در فعالیت سازمان و محیط است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی راهبردی با شناسایی نقاط ضعف و قوت و تهدیدها و فرصت‌های محیطی، راهبردها و اقدامات مناسب را به منظور وحدت بخشیدن به امور دنبال می‌کند.
دبیر شورای عالی راهبردی سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه خلق ارزش اجتماعی هدف غایی برنامه‌ریزی راهبردی است، اذعان داشت: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات ناشی از عدم وجود فضای مناسب گفتگو در گذشته بوده است .
وی برنامه‌ریزی راهبردی در سازمان را راهی دانست که سازمان باید در جهت معرفی محصولات آینده و خدمات آتی بکار گیرد و افزود: بر خلاف برنامه‌های بلند مدت که آینده را پیش‌بینی می‌کنند، برنامه‌ریزی راهبردی آینده را ترسیم خواهد کرد.
در ادامه این نشست کارگاه روش‌شناسی تدوین برنامه‌های عملیاتی تشکیل شد و شرکت‌کنندگان در این همایش به صورت کاربردی، با روش‌ها و اهداف برنامه‌ریزی راهبردی آشنا شدند.
ش 6/8/93


اميرعباس تقي‌پور
مشاور مديرعامل ومدير‌كل روابط عمومي

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها