بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۹۳۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
سؤال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات و عده‌ای دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.
تدبیر24:روی کار آمدن دولت روحانی اگر فقط یک لطف هم داشت، همان فعال شدن مجدد بعد نظارتی مجلس اصولگرا بود.
در حالی که مجلس اصولگرا در زمان دولت همسو با خود یعنی محمود احمدی‌نژاد حتی در برخی موارد اصل را بر اعتماد(!) می‌گذاشت و در موارد رایج هم نظارت قانونی خود را صورت نمی‌داد، پس از انتخابات 24 خرداد هر چه مجلس در 8 سال گذشته نظارت و طرح سوال نکرده بود را شروع به تلافی کرد.
تعداد سوالاتی که نمایندگان اصولگرا از وزرای کابینه روحانی طرح می‌کنند و دفعاتی که تاکنون آنها را برای پاسخگویی به مجلس کشانده‌اند به حتی زیاد شده که به طنز می‌گویند وزرا باید دفتر خود را به بهارستان منتقل کنند.
جواد ظریف هم از جمله وزرایی است که مورد لطف(!) بسیار نمایندگان مجلس و خصوصا نمایندگان جبهه پایداری در ساختمان بهارستان قرار دارد.
در حالیکه وزیر خارجه کشورمان در یکی از مهمترین مقاطع مذاکرات هسته‌ای قرار دارد، باید به صحن مجلس برود و به سوال کریمی قدوسی، نماینده عضو جبهه پایداری پاسخ دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
2
7
خدا ازشون نگذره، در سابقه این آقا طبق سایت رسمی خودشون فقط فرماندهی بسیج خراسان رضوی وجود داره
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
الهی امین ... تقصیر خودمونه که گذاشتیم همچین ادمایی برن مجلس و الان اینطوری دور بردارن. اسم ظریف سنگینتر از وجود تمام شماست. دور برتون نداره پس برای وزرای دانشمند. بعد از وزیر علوم الان میخوان وزیر امورخارجه رو اذیت کنن نامردا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
باز هم بهتر از اونایی هستند که فقط به دلیل شباهت فامیلی!! به مجلس ششم رفتند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها