بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۹۴۷۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
آیت الله یثربی
بازی دولت قبل با بیت المال مردم منکر نبود؟رییس حوزه علمیه مرحوم آیت الله یثربی کاشان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت جامعه ما در گرو این گونه مسائل است، اظهار داشت: جهان با ابزارهای پیشرفته ارتباطی، کوچکترین حرکات ما را زیر نظر گرفته و رصد می کنند.
تدبیر24: استاد دروس خارج حوزه علمیه قم گفت: نهی از منکر تنها تذکر در خصوص بدحجابی و بی حجابی در جامعه نیست، بلکه سیئات اخلاقی و زشتی های مسوولان و مردم نیز هست.
آیت الله میرسیدمحمد یثربی روز سه شنبه در جمع عزاداران حسینی در مسجد جامع حبیب بن موسی (ع) کاشان، افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از پیام های مهم عاشورا برای مردم و مسوولان است.
وی اظهار کرد: آیا این منکر نبود که در طول هشت سال دولت قبل با بیت المال مردم بازی شد و سرمایه های شخصی و فردی مردم به کمتر از یک سوم کاهش یافت.
رییس حوزه علمیه مرحوم آیت الله یثربی کاشان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت جامعه ما در گرو این گونه مسائل است، اظهار داشت: جهان با ابزارهای پیشرفته ارتباطی، کوچکترین حرکات ما را زیر نظر گرفته و رصد می کنند.
وی تبیین و توجه به بخشی از دین را خلاف دانست و خاطرنشان کرد: دین اسلام مجموعه کاملی است و باید به همه آنها پرداخت.
آیت الله یثربی تصریح کرد: امروز اگر ما تروریست های تکفیری داعش و النصره را ملامت و سرزنش می کنیم به علت آن است که دین اسلام را وارونه تبلیغ و تبیین می کنند.
وی تاکید کرد: ما نمی توانیم دین را به گونه ای دیگر و براساس تمایلات نفسانی و آرای شخصی خود و دور از خاندان عصمت و طهارت (ع) برای مردم تبیین کنیم، بلکه دین اسلام را باید همانگونه که حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه اطهار (ع) فرموده اند، برای مردم بیان کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۷
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
7
0
حناب آیت ا... شمردند 3 هزار ملیارد بود اکر گفته ها درست باشد ایشان رساله اکر شنیده باشیم باید بنویسند
دوما در زمان سردار سازندگی چقدر کارخانجات ایران خصوصیسازی شد و به هزار فامیل درهر بیت 3 نفر یعنی زن و بچه و سر÷رست کارخانه میکرفتند حضرت کجا تشریف داشتند یا مروارید بر دهان گرفته بود یا دندان آریه مظلوم دین ما که جه ها از دست شماها نکشیده است آقا عمر سعد هم معروف شد برایش کف زدند برو امشب در خلوت شب هیزمهای مهیا کرده که دین و اخلاق را نشانه رفته را دور بیاندار مانند مرحوم یثربی عزیز اهل دل شو ما مصایب آقا زاده ها را از نوح نبی تا مهدی هاشمی به یاد داریم
پاسخ ها
امیرازقم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
فعلا که بیشترین ضربه را ...جون به کشور زده . راستی از فساد جدید 400میلیون دلاری چخبر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
خوب نیست تا صحبتی میشود اسم فرزندان اقای هاشمی را بیاریم و دیکر افازاده های جناج خود را فراموش کنیم این سخن گهربار حضرت امام (ره) اویز درب دادگاهای خودکنیم که فرمودند هرکس در این مملکت خیانت کرد دستش را فطع کنید حتی اگر احمد من باشد
مهربان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
0
6
براستی چرا؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
3
2
منکر بزرگتر، تعظیم این دولت در برابر زورگوها است
پاسخ ها
امیرازقم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
نکه شما به چین و روسیه تعظیم نکردید .بازار داخلی را دادید به چین بعد دریای خزر را دادید به روسها ننگ از این بالا تر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
1
0
سلام

پوستر/ هر کجا حکم الهی است سخنگو سر توست

http://basijpress.ir/fa/news-details/38709/

در صورت صلاحدید منتشر بفرمایید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها