بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
سخنگوی سازمان امداد ونجات، در پی وزش طوفان در استان کرمان، از امدادرسانی به آسیب دیدگان دو روستای آسیب دیده و اسکان 170 نفر آنان خبر داد.
تدبیر24: «حسین درخشان» با اشاره به طوفان روز (پنجشنبه) استان کرمان گفت: از روز گذشته وزش شدید باد و طوفان در استان کرمان چهار شهرستان ریگان، بم، شهداد و منوجان را تحت تاثیر قرار داد و وضعیت بوجود آمده در کرمان نیاز مردم را به امداد رسانی را در پی داشت.

وی ادامه داد: در این راستا دو روستای کرمان آسیب دیدند که امدادگران به ساکنان آن امداد رسانی کردند.

درخشان گفت: همچنین 170 نفر از آسیب دیدگان در 14 دستگاه چادر در منطقه ای امن اسکان داده شدند.

به گفته سخنگوی سازمان امداد ونجات، چهار تیم عملیاتی در قالب 20 امدادگر، عملیات امدادرسانی در منطقه کرمان را انجام دادند.

** سیل در 12 استان کشور و نجات یکهزار نفر

مدیرمرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر نیز گفت: طی یک هفته اخیر (روزهای 11 تا 16 آبان ماه) به یکهزار نفر در 12 استان گرفتار سیل و آبگرفتگی امداد رسانی شده است.

«مرتضی مرادیپور» افزود: در این مدت عملیات امدادرسانی برای تخلیه آب 110 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی با کمک نیروهای شهرداری و دهیاری ها انجام شده است.

وی همچنین گفت: این حوادث هیچ کشته و مصدومی نداشته و هیچ خانه ای نیز تخریب نشده است.

وی با برشمردن اسامی استان های گرفتار سیل و آبگرفتگی افزود: در میان 12 استان، در استان های مازندران، گیلان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد با بیشترین وقوع سیلاب روبرو بوده ایم.

مرادیپور گفت: طی یک هفته اخیر استان های اردبیل، اصفهان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان، کرمان، خراسان شمالی و رضوی استان هایی هستند که در اثر بارش باران و سیل دچار حادثه شده اند.

وی با بیان اینکه در پی جاری شدن سیل و آبگرفتگی هفت شهر و 20 روستا و منطقه عشایرنشین را تحت تاثیر قرار داد، افزود: امدادگران به یکهزار نفر از آسیب دیدگان امدادرسانی کرده و از 110 واحد مسکونی آب تخلیه کردند.

مدیرمرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: همچنین در پی جاری شدن سیل در منطقه پیربازار رشت، امدادگران صد نفر از اهالی را که احتمال غرق شدگی شان وجود داشت به محل امن منتقل کرده و به آنها پتو، نان، کنسرو و... دادند.

مرادیپور با بیان اینکه 230 نفر امدادگر در قالب 49 تیم عملیاتی پوشش امدادی این حوادث را برعهده داشتند، گفت: اکنون امدادرسانی در رشت و رودان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها