بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلیجان گفت: تخلفات پیش‌بینی شده در حوزه منابع طبیعی تصرف و تخریب اراضی جنگلی و مرتعی، ایجاد آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها، چرای زودرس دام، چرای مفرط و مازاد بر ظرفیت مراتع، قطع درختان و بوته‌های جنگلی، بهره‌برداری بی‌رویه و غیراصولی از معادن، ایجاد اعیانی و شخم شیار در اراضی ملی، تخلیه نخاله و پسماندها در اراضی ملی و ... است.
تدبیر24: ابوالفضل نصراللهی در منطقه مرکزی، با بیان اینکه قوانین متعددی در حوزه منابع طبیعی با رویکردی پیشگیرانه برای حفظ و حمایت از اراضی ملی به تصویب رسیده است، از مختومه شدن 10 فقره پرونده قضایی این شهرستان در نیمه اول سال جاری خبر داد.

افزود: این پرونده‌های قضایی علیه متخلفین از قوانین و مقررات منابع طبیعی و متجاوزین به اراضی ملی شده توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تشکیل و پس از ارجاع به محاکم قضایی، صدور و اجرای رأی مختومه شد.

وی بیان کرد: تخلفات پس از بررسی‌های مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی برای رسیدگی و تصمیم‌گیری به مراجع قضایی ارائه می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دلیجان تصریح کرد: در سال‌های اخیر با تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد جدی با پدیده زمین‌خواری و عزم تمام قوا برای برخورد با این پدیده مخرب و اطلاع‌رسانی‌های گسترده، صیانت از منابع طبیعی عملی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها