بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کارخانه فراری، مکانی مدرن در شهر مارانلو، ایتالیا محل تولد خودروهای این شرکت خوشنام ایتالیایی محسوب می شود. "لوکا لوکالتی"، عکاس، اخیرا با حضور در کارخانه فراری بخشی از جریان زندگی در این مکان را به تصویر کشیده است.
تدبیر24: شرکت های بزرگ خودروسازی همانند تویوتا و جنرال موتورز آمار میلیونی فروش سالانه محصولات خود را به ثبت می رسانند. در مقابل، شرکت های مطرحی همچون پورشه تولید محدودتری داشته و سالانه حدود 35 هزار دستگاه خودرو توسط این شرکت آلمانی به فروش می رسند. اما آمار فروش شرکت فراری یک پنجم این مقدار است. در حقیقت، برای حصول اطمینان از کیفیت و ارزش بالا و حفظ دو ویژگی "کمیاب" و "انحصاری"، شرکت فراری در سال 2013 میزان تولید خود را با پنج درصد کاهش از 7400 دستگاه به 7000 دستگاه رساند. این راهبرد جواب داده و سود خالص فراری با پنج درصد افزایش به 2.335 میلیون یورو رسید.
فراری از اوایل دهه 1900 تاکنون توجه جهانی را به سوی خودروهای اسپرت و لوکس خود جلب کرده است. در شرایطی که فراری ارزشمند بودن حداکثری هر خودرو را دنبال می کند، بی تردید به تمامی جنبه های آن توجه داشته و تلاش بسیاری در راستای تحقق این هدف صورت می گیرد. کارخانه فراری، مکانی مدرن در شهر مارانلو، ایتالیا محل تولد خودروهای این شرکت خوشنام ایتالیایی محسوب می شود. "لوکا لوکالتی"، عکاس، اخیرا با حضور در کارخانه فراری بخشی از جریان زندگی در این مکان را به تصویر کشیده است.
در کارخانه فراری ماشین آلات وظیفه جابجایی قطعات سنگین را بر عهده دارند اما نیروی انسانی همچنان یکی از بخش های مهم تولید خودرو محسوب می شود. مهندسان و کارگران فراری در خط مونتاژ نقش پررنگی در تولید خودروهای خاص این شرکت دارند.
اما زندگی در مارانلو در شرف تغییر است. "لوکا دی مونتزمولو"، رئیس کهنه کار و محترم فراری، به واسطه تنش های ایجاد شده با "سرجیو مارکیونه"، مدیر عامل کرایسلرفیات، در ماه سپتامبر استعفا داد. به اعتقاد مارکیونه فراری باید میزان تولید خود را افزایش دهد تا سود بیشتری کسب کند. در حال حاضر، مارکیونه و اعضای هیئت مدیره تصمیم به فروش فراری و عرضه 10 درصد از سهام این شرکت گرفته اند.
این که خریدار سهام شرکت چه کسی خواهد بود و یا چه تبعاتی برای فراری به همراه خواهد داشت، مشخص نیست. اگر فراری مسیری مانند پورشه را دنبال کرده و شاهد افزایش تولید این شرکت، آغاز تولید انواع مختلف خودرهای هیبریدی و معرفی خودروهای شاسی بلند از سوی آن باشیم شرایط می تواند برای اسب رقصان به طور قابل توجهی تغییر کند. اما تا پیش از تحقق چنین احتمالاتی، توری در کارخانه مدرن، شیک و زیبای فراری خواهیم داشت.






















بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها