بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
نمایشگاه مطبوعات/ روز سوم
دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور ضمن بازدید از غرفه تدبیر24 گفتگویی با این سایت خبری انجام داد که شرح آن منتشر خواهد شد
تدبیر24:دیگر مهمان روز سوم نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سید جواد قوام شهیدی دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بود. وی که حکم خود را از محمد شریعتمداری معاون اجرایی ریاست جمهوری دریافت کرد آمده است تا با برنامه های جدید و متفاوت با دولت گذشته عملکرد مطلوبی از خود و این شورا بجای گذارد.
دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور ضمن بازدید از غرفه تدبیر24 گفتگویی با این سایت خبری انجام داد که شرح آن منتشر خواهد شد.
همچنین ایشان در پایان یادداشتی را بر تابلوی سخنی با دکتر حسن روحانی نگاشت که تصاویر آن در زیر آمده است.









بسمه تعالی
مرحبا ای پیک شتابان بده پیغام دوست
تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
سید اقوام شهیدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها